Hej...
Min butik er for bred til mit design, og jeg vil gerne rette den, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal rettet bredden.
Kan du hjælpe mig?
http://www.fauerflora.dk/blomster_fro_butik/
Mvh Line
Grafisk Designer & Multimedie Integrator
Hej...
Min butik er for bred til mit design, og jeg vil gerne rette den, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal rettet bredden.
Kan du hjælpe mig?
http://www.fauerflora.dk/blomster_fro_butik/
Mvh Line
Jeg er ikke sikker på hvilken del du mener er for bred. Jeg ser bare en meget lang smal række billeder, på dit link.
@fauer
Du skrev i en anden streng:
Jeg har fundet ud af at min butik fylder 554px i bredden, og der er jo kun plads til 520px, så jeg tror det har noget med det at gøre, men hvordan jeg retter bredden i wp-ecommerce plugin, ved jeg ikke rigtig endnu, for jeg kan ikke finde det sted hvor div'en som der er brugt er.
Hej for at rette/justere brede på produkt siden skal du gå ind i Indstillinger --> Butik --> Præsentation og importere filen - wpsc-default.css til dit tema.
Når dette er gjort hent wpsc-default.css inde i dit tema og søg "width" jeg kan ikke lige huske hvor det ligger, men søger du rundt på with burde det være til at se sig ud af :-) - kan også være du kan "nøjes" med at justere margens, men prøv dig frem, bare husk at gemme originalen af wpsc-default.css.
Det ser yderliger ud til at du benytter nextgen gallery i produkt beskrivelsen? vis det er nextgen kan du måske afhjælpe lidt ved at sætte display galleri så der evt. er 2-3 billeder ved siden af hinanden (måske gøre thumbs mindre) og ikke i 1 lang række ned. (med mindre at du har prøvet og ikke kan pga. width selvfølgelig)
Håber dette kan hjælpe lidt...
mvh
Dan Mortensen
PS. løsningen med at rette eget tema width kunne måske også være en løsning :-)
Hej tak for jeres svar.
Jeg har prøvet både det ene og det andet.
At forøge mit tema er jeg ikke så vild med, for det første så er det 1024 px bredt, hvilke passer fint til mange skærme. og så passer hele designet efter den bredde, det vil kræve at jeg skal rette alle sider ind, for at få det pænt igen.
Så har jeg forsøgt med at rette i wpsc-default.css, men jeg kan ikke finde det sted hvor de 554 px er angivet, kun steder hvor der står width 100%, og dem har jeg forsøgt rettet, uden synderlig effekt.
Dan ja det er rigtigt at jeg bruger Nextgen galleri, men det er umiddlebart ikke den der laver ravagen.
For min butik virker jo fint når den ligger under et indlæg, men ikke på en side, og både mine indlæg og mine sider har samme bredde, så jeg kan ikke helt finde ud af logikken i det, hvorfor virker min butik fint i et indlæg og ikke på en side???
Hvis jeg fjerner butikken på siden http://www.fauerflora.dk/blomster_fro_butik/, så kommer alle widgets i højre side frem igen. Hvis jeg kigger i koden når jeg har butikken på så er hele den kolonne som widget'sne i højre side ligger i helt væk??
Når jeg retter i wpsc-default.css har det ingen effekt overhovedet, uanset hvad jeg retter... hvad gør jeg forkert?
Du skal være logget ind for at skrive.