Hvis jeg går ind i mit nye tema - som er på engelsk, og i nogle filer retter udelukkende tekster, f.eks. "City" - ændres til "Town" - bliver det så slettet i en evt opdatering af temaet, og så skal jeg så derfor lave et child theme? Eller er der ting i et tema der IKKE bliver slettet ved opdateringer?
Rette i php filer?
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Generelt ændres det tilbage ved opdatering af temaet, så det er en god ide at lave et child tema.
Mvh JohnSkrevet 11 years siden # -
Hmm...det regnede jeg med.
Findes der en smart måde at finde ud af, om opdateringer af eens tema, er noget der vedrører de filer man har i child temaet?
Er den eneste måde at tjekke det på, at se changelog, og se om filerne i child tema er modificeret, og så overføre de rettelser fra en php fil feks - til child temaets fil?
Der findes ikke noget automatiseret vel? Manuel gennemkigninga af hver opdateret fil - sammenlignet med ens eget child tema fil? Korrekt?
Skrevet 11 years siden # -
Når vi snakker oversættelser skal du generelt IKKE lave child temaer. Hvis dit tema er lavet ordentligt er det lavet klar til at blive oversættelse, og du vil kunne finde .mo/.po filer der kan oversættes. Dette sørger for at dine oversættelser håndteres udenfor temaet, og derfor ikke bliver overskrevet ved opdateringer.
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.