Hej
Er der en, som kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændrer font size ved mobilvisning af Revolution Slider? Det drejer sig om dette site: try.dk
Håber der er en, som kan hjælpe.
Mvh.
Helle Østergaard
Hej
Er der en, som kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændrer font size ved mobilvisning af Revolution Slider? Det drejer sig om dette site: try.dk
Håber der er en, som kan hjælpe.
Mvh.
Helle Østergaard
Helle,
Dette bliver muligvis lidt besværligt at gøre af én årsag: der ser ikke ud til at være nogen, som vedligeholder try.dk hvad angår temaet (Avada) og begge slider plugins (Slider Revolution og LayerSlider). På den anden side bliver WordPress Core og nogle andre plugins vedligeholdt regelmæssigt hvilket er godt.
Temaet og begge sliders på try.dk er ikke blever opdateret i over et år, hvilket sikkerhedsmæssigt kan blive et stort problem.
Fra version 5.0+ af Slider Revolution, havde udviklerne gjort det meget lettere at justere størrelsen af tekst/elementer på mobilenheder.
Mit bedste bud er, at du får nogen til at opdatere hjemmesiden, og derefter laver en passende justering af slideren.
Hej Nichlas
Tusind tak for dit svar. Kan det passe at Revolution Slider kun fås som købe plugin? I backenden vises der ikke, at der er en opdatering til Revolution Slider som der ellers normalt gør med plugins. Måske derfor er det ikke blevet opdateret.
Hvor ser du forøvrigt, at tema og plugins ikke er opdateret?
Jeg fandt dog selv ud af at ændre font size med lidt css :-)
Mvh.
Helle
Rigtig fedt, at det stadigvæk kunne lade sig gøre med CSS i dette tilfælde. Jeg var nemlig i tvivl.
Som du nok har set, er Revolution Slider (nu "Slider Revolution") en premium plugin fra Codecanyon. En licensnøgle plus filerne til både den og LayerSlider var nok inkluderet i købet af Avada temaet fra ThemeForest.
Du bliver normaltvis ikke orienteret om opdateringer gennem WordPress dashboard til disse produkter. I stedet vil emails om tilgængelige opdateringer blive sendt til email adressen, som er forbundet med kontoen, der købte produkterne.
Du skal så downloade en kopi af de nyeste versioner fra ThemeForest/CodeCanyon, og uploade dem via WordPress dashboard (eller erstatte filerne gennem FTP). (Medmindre du er erfaren, bør du overlade dette til en anden som kan gør det på et staging site for at udrette eventuelle problemer.)
Jeg ser, at der mangler opdateringer, ved at bruge nogle redskaber til at scanne en WordPress hjemmeside med. Så sammenligner jeg versionerne fra resultatet mod de senest tilgængelige versioner fra udbyderen.
Hej Nichlas
Tak for din feedback :-)
Mvh.
Helle
Se at få opdateret i en fart. Jeg fik et site hacket sidste år pga et sikkerhedshul i netop det plugin og jeg skal love for det ikke var spændende (80.000 sider blev lagt op på mit domæne)
Du skal være logget ind for at skrive.