Hej, jeg har et site hvor der nu skal ændres et navn alle de steder det dukker op.
Findes der en mulighed for at søge/erstatte givne hits på specifikke ord ?
Mvh
Kim
Hej, jeg har et site hvor der nu skal ændres et navn alle de steder det dukker op.
Findes der en mulighed for at søge/erstatte givne hits på specifikke ord ?
Mvh
Kim
Søg sitet med Google. Find de steder navnet optræder og ret det. Det tager lidt tid, men så er man nogenlunde sikker.
Jeg har gjort det før på den måde, men vil bestemt ikke udelukke det kan gøres smartere.
Ok, jeg håbede man evt. kunne lave søg og erstat finten indeni database filen, og således skifte navnet der ;o(.
Jeg prøver at lede videre efter en løsning, og skriver den her, hvis jeg finder den, ellers må det blive på den hårde måde.
Nåja, det er da smartere. Det havde jeg ikke tænkt på, men der står da lige her, hvordan du gør:
http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4DADK_daDK223DK223&q=search+replace+mysql&meta=
Ja, super smart ;o).... for en database nybegynder, kan den snittes lidt ud i pap hvordan man aktiverer den søg/erstat kommando, gøres det i PHPmyadmin-interfacet ?
Databasen ligger hos Gigahost, hvis det gør nogen forskel ?
Mvh
Kim
Der er (naturligvis) også plugins, der kan hjælpe dig - der er en liste på denne side (scroll ned til "Management and Administration Search WordPress Plugins"). Måske der er noget du kan bruge?
Du skal være logget ind for at skrive.