Hej Marius,
Det lyder til, at du kan levere et meget fint show:-) På allerførste side viser du en udtalelse fra Thomas Blachman. Kunne det være en idé at fortælle, i hvilken sammenhæng han har sagt det?
Der er et par stavefejl, jeg ved ikke, om du tager det så tungt, men det hedder leverer og ikke levere i nutid. Dog hedder det levere, hvis der står "at" foran eller f.eks. "kan" og "vil". Og brylluppet staves, som jeg har skrevet det her.
Dit sprog er meget levende og fortæller fint noget om, hvilken type show du præsenterer. Måske du kunne fortælle lidt mere om, hvordan du målretter dit show til de forskellige sammenhænge, bryllup, konfirmation o.s.v. For jeg går ud fra, at dit show er forskelligt, alt efter hvem du optræder for.
En anden ting: du har i de forskellige tags, bryllup, konfirmation o.s.v. et billede af dig selv foroven. Jeg vil foreslå, at du i stedet viser billeder, som netop viser situationer fra et bryllup, en konfirmation etc. Der findes mange billeder på internettet, man frit kan benytte sig af, bl.a. på WikiCommons og Pixabay, i nogen tilfælde kan der være begrænsninger, så kig godt efter, hvad der står om copyright. Og så viser billederne i naturlige farver.
Jeg prøver at kigge lidt mere på din hjemmeside for at se, om jeg måske kan komme i tanke om andre forslag.
Bedste hilsner
Lillian