Er dette muligt i Wordpress?
Ny bruger af wordpress
Jeg står bag hjemmesiden netkit.dk som er en hjemmeside der udgiver nogle få tutorials til brugere af tegneprogrammerne autocad og inventor. Grunden begyndende spam og at siden er en del inaktiv med hensyn til tilføjelse af nyt indhold har jeg tænkt mig at fjerne alle brugere og gøre alt indhold tilgængeligt for alle i wordpress. Men jeg søger et par tilføjelser til wordpress før at jeg synes at wordpress lever op til sidens behov. Jeg har derud over også kigget lidt på Joomla, men systemet virker meget tungt og det ser ud til at der er en stejlt indlærings kurve ved systemet.
Jeg søger følgende:
Jeg søger en Editor der er mere omfattende. Fx savner jeg funktioner som create en tabel og placering af billeder. Er der en tilføjelser der kan rette dette?
Samt at ude på forsiden kunne jeg godt tænke mig at det blev muligt at tilføje billeder til samt at stille det hele op i en tabel.
Hvis i går ind på netkit.dk holder jeg lige siden oppe for jer de næste par dage. Der kan i se hvordan siden er sat op nu. Jeg kunne godt tænke mig noget lignende. Selvfølgelig ikke med menuer osv. Men bare at der kommer en lille nyhed som linker til Guiden/indlægget.