Statistikken på mit webhotel fungerer ikke tilfredsstillende i øjeblikket. Specialt vil jeg gerne vide hvilke ord folk søger på google når de finder og klikker på min side.
Noget plugin der kan det ?
Statistikken på mit webhotel fungerer ikke tilfredsstillende i øjeblikket. Specialt vil jeg gerne vide hvilke ord folk søger på google når de finder og klikker på min side.
Noget plugin der kan det ?
Du skulle prøve at kigge på google analytiks og så er der et plugin til wordpress der ordner connection´en der kan du hente ALT den informaion der er tilgængelig.
WordPress.com Stats kan det du søger. Det eneste det kræver er at du har en "WordPress.com API Key" som du sikkert allerede har da Akismet kræver det samme. Det gode ved det plugin er at den ikke tæller dig som administrator med i statestikkerne hvilket giver nogle noget mere "realistiske" tal. :)
Har selv 2 statestiksystemer hvor det ene kører på serveren og tæller migselv med mens det andet er Wordpress.com Stats. Det er enorm meget forskel da jeg ofte roder en del med temaer osv. som tæller mig 100 gange om dagen :P
Så vil jeg give dig en tredje mulighed.
WP-Slimstat som er et plugin der bruger Slimstat til at generere statistik.
Da forfatteren ikke har tid til at udvikle på pluginet, virkede det ikke i 2.3.
Så jeg har lavet et fix og dertil en dansk oversættelse.
http://blomberg.it/wordpress/wp-slimstat-092-pa-dansk/
PS. Om du vælger en af disse 3 er smag sag, de har hver deres fordele og ulemper.
Dog vil jeg mene det er de 3 bedste løsninger. Specielt efter at WP.com stats pluginet er blevet bedre.
Jeg vil også helt klart anbefale Google Analytics! Det er ikke som sådan inkluderet i WP (du skal ind på Googles site for at se statistikken), men det fungerer rigtig godt.
spiri: Kan være jeg husker forkert og så må du meget undskylde men så vidt jeg lige kan huske så er Google Analytics et problem med hensyn til validering af HTML da deres script kort sagt er det værste sjusk.
Jeg ved det er helt galt med Google ads hvor man så prøver at skjule fejlene ved at ligge det i en ramme hvilket også er noget sjusk. Man bør ikke støtte den slags selskaber der ikke kan finde ud af at overholde de ellers så klare standarder der er fastsat af W3C.
Nå ja, og bør Google have endnu mere viden om internettet? Det begynder snart at blive temmeligt alvorligt med alt den viden Google har om os. :)
Du skal være logget ind for at skrive.