Hej alle sammen,
For et par måneder siden blev jeg medlem af Wordpress.dk, da jeg ville forsøge mig med scriptet. Nu har jeg lavet min første side færdig - Normalvis laver jeg KUN grafiske brugerflader men spang ud i Wordpress og hvad dertil tilhøre.
Nu kunne jeg godt bruge Jeres hjælp til lidt feedback? Og du er selvfølgelig også velkommen til at anbefale plugins som passer min side - Meget gerne!
Disse plugins har jeg valgt installeret:
* Akismet
* All in One SEO Pack
* cforms
* Customizable Comment Listings
* NextGEN Gallery
* WP-EMail
* WP-Print
Jeg har også lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med:
1. På forsiden er der en boks under "5 seneste projekter",- nogen der ved hvordan den fjernes?
2. Mine smilies vises ikke de steder de indsættes i en kommentar, men i bunden. Nogen der kender til denne fejl? (I kan bare skrive nogen test kommentar på min side og se hvad jeg mener)
3. Som I kan se er "kategorier" på alle siderne, profil, portfolio, webshop og kontakt. Jeg vil kun have dem på forsiden - Kan det lade sig at gøre?
4. Som I kan se er min Portfolio mit "arkiv". Findes der et plugin der viser billeder fra posten i arkivet?
- Håber I kan hjælpe mig ud med mine sidste spørgsmål - Så kan jeg side at "projektet" er færdig og få ro i sjælen ;-)
Tak for alt hjælpen herfra siden,
Kenneth