Tænkte at dette måske kunne være interessant, da flere har nævnt problemer som disse på det seneste...
Jeg har på et af mine »gamle« sites oplevet gådefulde problemer efter jeg fornylig fik den opdateret til version 3.1
Jeg kunne ikke komme ind på min permalinkside og heller ikke uploade billeder. Begge sider var helt tomme.
Efter nogen tids forgæves søgen efter en løsning, installerede jeg tilfældigvis et plugin som skrev at det ikke kunne køre på PHP 4 men krævede PHP 5. Jeg var ellers overbevist om at Gigahost som jeg hoster hos forlængst havde opgraderet til PHP 5.
Men nej, den database jeg brugte til sitet lå på en gammel server og var derfor åbenbart ikke blevet opgraderet (det virkede ihvertfald ikke sådan)!!!
Efter oprettelsen af en ny database og efterfølgende overflytning af data kører sitet nu perfekt på alle punkter. Begge problemer er 100% løst ;-)
Hvis du har oplevet problemer ala dem jeg har beskrevet, så er det måske en idé at tjekke hvilken version PHP din udbyder kører med.
Mange hilsner
Pete ;-)
not a support question