Hej som sagt har jeg brugt en seo plug in på mit tema men når den er aktiv står der følgende "Seo 1 plugin by emailextractor14.com"
Det drejer sig om http://www.sundekøkkenhellerup.dk nederst i bunden :( hvordan kan jeg fjerne det da det ikke ser så godt ud på min side.. har søgt lidt på ordet i edit men kunne ikke rigtig finde det.. Håber i kan hjælpe mig igen :)
Seo tekst kan ikke fjernes fra min theme?
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Det er selvfølgelig muligt at omgå dette ved at rette i koden til plugin'et - men jeg må sige, at et sådant plugin absolut ikke skal bruges - brug istedet et af de andre, helt store SEO plugins, der er derude - f.eks. YOAST's udmærkede plugin eller Seo All in One.
og at linket så går til en salgsside for noget email scraber software, gør ikke mit ubehag mindre. Skynd dig at få afinstalleret det plugin og brug et bedre SEO plugin.
Skrevet 12 years siden # -
Ja du bør helt klart vælge at bruge Yoast SEO plugin istedet.
Det ser ud som om dit problem er genereret af Javascript, så du kan enten redigere i pluginnets javascript for at fjerne det, eller du kan bruge en display:none; - (gør det ikke!)Bare brug Yoast istedet.. den er også gratis.
--
Casper Reiff
Grafiker, tegner og webdesigner hos WPDK.dkSkrevet 12 years siden # -
1000 gange tak for jeres hurtig svar.. elsker bare at være her og få en god hjælp til det.. :) jeg skynder mig at afinstaller det og henter Yoast SEO i stedet :) mange tak drenge
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.