Jeg bruger wordpress 3.8.1–da_DK, som angiveligt skulle være den nyeste. Jeg har ikke selv installeret SEO, det har en anden men det virker stadig kun på de nye sider, vi har oprettet efter opgradering, ikke på de gamle sider fra 2010.
Når jeg forsøger at udfylde ord under SEO-linjerne på siden og trykker "opdater" forsvinder ordene på de gamle sider, mens de på de nye sider bliver gemt. Jeg tror dermed ikke jeg gør noget forkert i selve denne handling, for jeg gør det eens: det er systemet der opfører sig forskelligt afhængigt af om det er siderne fra 2010 eller siderne fra 2014.
Er der nogen der har en idé om hvad problemet kan være og hvad man kan gøre ved det? Andet end at slette de gamle sider og starte forfra... som jeg jo gerne ville undgå.
SEO - virker ikke på ældre sider, kun på nye?
(4 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Du skriver ikke noget om hvad det er for et SEO plugin du har installeret.
Skrevet 12 years siden # -
Hej det ved jeg ikke, jeg ved ikke hvordan jeg skal se det. Men nu har jeg simpelthen bare slettet siderne fra 2010 og kopieret dem over i nye sider. Det betyder åbenbart at URL skal hedde noget andet, men SEO virker nu!
Skrevet 12 years siden # -
Det betyder åbenbart at URL skal hedde noget andet, men SEO virker nu!
Hvis du tømmer Trash (papirkurven), så kan du have de samme navne som tidligere, hvilket er et stort plud ift. SEO.
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question