Hej
Har fundet wordpress for nylig og er i gang med opsætning af side plus webshop m.m.
Jeg har skiftet tema flere gange for at finde den optimale og det eneste jeg husker er at det er hestia - og netop opdateret da følgende skete!
Igår skulle jeg finde mailchimp plugin og opdaterede det lige efter succesfuld opload af alle kontakter på listen..og trykker opdater på plugin ..og skifter til mailchimp website for at ordne noget der mens denne opdatering finder sted ..og sådan ser wordpres siden så ud da jeg efter få øjeblikke vender tilbage;
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function WC() in /var/www/hofho.eu/public_html/wp-content/plugins/mailchimp-for-woocommerce/includes/class-mailchimp-woocommerce-service.php:448 Stack trace: #0 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-content/plugins/mailchimp-for-woocommerce/includes/class-mailchimp-woocommerce-service.php(360): MailChimp_Service->getWooSession('mailchimp_landi...', false) #1 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-content/plugins/mailchimp-for-woocommerce/includes/class-mailchimp-woocommerce-service.php(374): MailChimp_Service->getLandingSiteCookie() #2 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-content/plugins/mailchimp-for-woocommerce/includes/class-mailchimp-woocommerce-service.php(289): MailChimp_Service->setLandingSiteCookie() #3 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(298): MailChimp_Service->handleCampaignTracking('') #4 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(323): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #5 /var/www/hofho.eu/public_html/wp-includes/plugin.php(453): WP_Ho in /var/www/hofho.eu/public_html/wp-content/plugins/mailchimp-for-woocommerce/includes/class-mailchimp-woocommerce-service.php on line 448
Alt er låst ! Jeg har skrevet til malchimp, de er på det men virker ikke særlig optimistiske - jeg har forsøgt at læse mig frem ..men er alt for uerfaren - jeg håber virkelig meget på hjælp
til at nogen kan gennemskue hvad problemet er og vil hjælpe. Det vil jeg være meget taknemmelig for
På forhånd tak for svar ;-)
Min hjemmeside hedder hofho.eu
not a support question