Jeg vil gerne have sidebar op på produktsiden, men det funker ikke... abcdolie.dk - woocommerce. Er der en easy fix?
Sidebar vises på shop siden, men ikke produktsiden. Woocommerce
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 4 years siden #
-
Det er vel et spørgsmål om at fortælle Woocommerce, at product page skal være default og ikke "full width".. Nogen, som kan?
Skrevet 4 years siden # -
Nej, det er ikke i woocommerce men i temaet.
Nederst der, hvor du redigerer produktsiden er der en boks kaldet "Theme Setting" her foretager du indstillingen i boksen "Single Layout".
Tak boldt, denne mulighed er til stede både ved indlæg og sider, men ikke synlig for produkter... Eller er jeg helt blind?
Så må du have fat i
\wp-content\plugins\woocommerce\templates\single-product\meta.php
rette og kopiere den (meta.php) over i
/wp-content/themes/dit-tema/woocommerce/single-product/
meta.php danner siden med enkelt produkter.
Dette kræver lidt kendskab til php.
Princippet er at du skal flette meta.php med indholdet af dit temas page.php og template-parts/content-page.php.Jeg kan ikke hjælpe yderligere.
Hej boldt,
Der findes ikke en woocommerce mappe i mit tema...
er der ikke noget CSS, som kan klare det her?Skrevet 4 years siden # -
Du skal ind via FTP eller file manager for at rette - ikke i Wordpress backend.
Det kan ikke klares med noget CSS. Du skal ned i materien og finde de filer jeg beskriver med dit FTP-program (for eksempel FileZilla)
Du skal også rette filerne med en editor (f.eks. Notepad++ endelig ikke Microsoft!) inden du igen uploader med dit FTP-program.
Jeg har siden tænkt at på om der er en sammenhæng mellem shop siden og produktsiden. Måske er det samme side emplate de anvender. shopsiden kan man selv definere ved at henvise til egen side under kontrolpanel/woocommerce/indstillinger/varer/shopside
Skrevet 4 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.