Hej Forum.
Jeg er på kig efter en guide til hvordan jeg bedst muligt sikrer min wordpress installation. Jeg har desværre blevet ramt et par gange at botnets - og vil derfor høre hvad jeg kan gøre for at undgå dette - specielt i de mapper hvor der er skriverettigheder for min apachehost
Sikring af Wordpress
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 9 years siden #
-
Jeg er på kig efter en guide til hvordan jeg bedst muligt sikrer min wordpress installation
Den finder du her: http://www.wpbeginner.com/wordpress-security/
Skrevet 9 years siden # -
Jeg kan varmt anbefale at installere ithemes security. Det er relativt nemt at sætte op. F.eks. skifter vi altid login-adresse, sikre at ingen brugere hedder admin eller har nummer 1 i databasen, vi lukker siden ned for specifikke ip-adresser, når der er forsøgt logget ind 3-5 gange med forkert login mm.
Linda har arbejdet med kommunikation, PR og hjemmesider mm. i mange år og har hovedkulds forelsket sig i WordPress.
Grundlæggende mener hun at den største begrænsning i WordPress er vores fantasSkrevet 9 years siden # -
ithemes security.
Jeg kender det ikke. Jeg bruger Wordfence Pro (har brugt det i 4 år)Det kan det samme, samtidig kan mma bestemme hvilke lande der skal have adgang til ens hjemmeside, alle andre bliver udelukketSkrevet 9 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved