Halløj
Mange tak til alle for de gode SimpleViewer-indlæg, specielt til Mark for de flotte WP/SV demoer fra blandt andet Puppet festivalen :-)
Jeg arbejder på en helt ny WP installation - igen problemer dér, det var en af de der 5 minutters installationer.
SimpleViewer (SV fremover) plugin'et kom også op at køre med det samme uden problemer. Dejligt, dejligt.
Det eneste jeg ikke kan få logik i med SV er indstillingerne, fx rammestørelsen i pixels, og hvordan thumbnails skal placeres vandret/lodret osv. Det er jo disse indstillinger man kan sidde med i timevis og hygge sig med, for at få det til at se fedt ud. MEN, jeg kan ikke få indstillingerne til at træde i kraft når jeg har ændret dem.
Nogle gange kører jeg hele billedeserien igennem igen, så der bliver dannet en ny xml-fil, og jeg har også tjekket at xml-filen skifter dato på serveren, men når jeg opdaterer med F5 i IE, ser SV stadig ud som før jeg ændrede?
Selv om jeg først sletter thumbnail katalogerne på serveren + xml-filen, ændrer SV udseendet sig ikke?
Mvh Peter
resolved