Hej
Når man skriver kommentarer vil jeg gerne have WP til at skrive om det er en gæst eller bruger der har lavet kommentaren.
Det kunne fx være efter navnet skriver den lige (Gæst) eller (Bruger). Er der nogen der ved om dette er muligt?
Mvh Jakob
Hej
Når man skriver kommentarer vil jeg gerne have WP til at skrive om det er en gæst eller bruger der har lavet kommentaren.
Det kunne fx være efter navnet skriver den lige (Gæst) eller (Bruger). Er der nogen der ved om dette er muligt?
Mvh Jakob
<?php if (!$user_ID): ?>
<p>skrevet af gæst </p>
<?php endif; ?>
måske
Hej John
Tak for inputtet, jeg arbejder lige på sagen
Det virkede ikke lige for mig. Den skriver bare "skrevet af gæst" lige under hvor man skal udfylde navn og mail. Jeg skal have den til at vises i den færdige kommentar, så må lige se om andre har nogle gode forslag
/Jakob
Det er muligt. Enten kan man rette direkte i comments.php (eller hvad den nu hedder), hvilket er det lettest. Eller man kan (formentlig) gå ind og opsnappe kommentarintroduktionen, inden den vises på skærmen, og ændre den med et såkaldt filter, en PHP-funktion, man programmerer og indsætter i functions.php (se http://codex.wordpress.org/Plugin_API/Filter_Reference).
Hej Georg
Jeg vil nok prøve at lave noget i comments.php, men ved ikke lige hvordan det skal laves, endnu.
/Jakob
Jeg har leget med det før - og kom faktisk frem til et tilfredsstillende resultat.
Jeg roder lige mine filer igennem, og så kommer jeg lige med en melding hvis jeg finder det :)
Du skal være logget ind for at skrive.