Vi har fundet et fint tema, men da vi er to om at skrive i bloggen, kunne vi godt tænke os at der sammen med datoen vises hvem af os der har skrevet indlægget. Findes der et plugin til det, eller skal vi på temajagt igen?
Skrevet af, mangler
(7 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Du kan selv tilføje det, men det kræver at du skal ind i og redigere i temafilerne. Det er dog ikke så svært.
Du skal bruge tagget
the_author
.For at redigere tema-filerne skal du gå til Udseende i admin-området, og vælge Temaredigering. Her skal du sandsyneligvis vælge Index. Her kan det så blive lidt tricky, men du skal simpelthen finde det sted, hvor skabelonen for hvordan et indlæg vises er, og så indsætte the_author, som i eksemplet i Codex'et. Du kan med fordel gøre det samme i filen Enkelt indlæg.
Søren Hugger Møller - http://spiri.dkSkrevet 15 years siden # -
Jeg har flere gang lavet ændringer ala det du ønsker Anakin. Jeg har gjort det ved at finde et tema der havde den funktion jeg ønskede, og derefter fundet den del af koden der havde det tag jeg søgte, i dette tilfælde »author«, og kopieret det over.
Jeg har faktisk lært en del om WP ved at gøre dette.
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 15 years siden # -
Det er et rigtig godt råd Peter! Det er også sådan jeg har lært det jeg kan. Jeg startede med at kigge i default-temaet, og kopierede lidt derfra til mit eget tema. Efterhånden fandt jeg så nye ting, jeg kunne bruge, og nu synes jeg egentlig at jeg er ganske habil udi arbejde med WordPress-temaer :)
Skrevet 15 years siden # -
Yes Spirit
Et WP-site jeg har arbejdet meget med på denne måder er f.eks. http://www.velstand.nu
Jeg har selv oversat det og tilføjet alle de funktioner jeg synes en god blog bør have.
Det er pænt og superfunktionelt. Jeg er faktisk ret stolt af det...
...men ikke særlig beskeden...
:-)
Det er flot arbejde, bortset fra alle Google-reklamerne ;o)
Men min pengepung synes at Googleannoncerne er ganske »flotte«...
:-)))
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.