Jeg har lavet et tema med 3 kolonnoer på Wordpress Theme Generator og lagt det på http://anjalysholm.dk. Nu vil jeg gerne ændre skriftstørrelsen i højre side, men jeg kan fa&(#¤@^¨ ikke få det til at makke ret! Jeg kan ændre størrelsen på overskrifterne (Nyeste indlæg, Nyeste kommentarer osv.) ved at ændre h4 til p i koden
register_sidebar(array(
'name' => 'rightsidebar',
'before_widget' => '',
'after_widget' => '',
'before_title' => '<h4>',
'after_title' => '</h4>',
som ligger i filen functions.php, og jeg kan finde ud af at rette samtlige andre skriftstørrelser på sitet, men intet af det jeg gør, ændrer skriftstørrelsen på de links i højre side.
Jeg kan ikke kode, så jeg prøver mig frem. Jeg har prøvet i stylesheetet at sætte alle font-sizes til 50 %, og det gør så al teksten meget lille, men den der er stadig forholdsmæssigt det større end de andre, så det kan jo ikke være der jeg skal rette det. Jeg har pillet ved samtlige font-sizes i filerne uden resultat, så det må ligge i en eller anden kode som bare ikke er særlig gennemskuelig for en der ikke kan kode...
Nogen der har et godt forslag til hvad jeg kan prøve, for jeg er ærlig talt ved at blive vanvittig!!
~
Anja
not a support question