Hej jeg har brug for nogle gode råd til en situation jeg sidder i.
Kort forklaring.
Jeg arbejder på et firma hvor vi har bestilt en Wp side, vi har nu i samarbejde men en udvikler udefra så småt fået en side stablet på benene, aftalen med udvikleren var at de ville hjælpe med at få siden op at stå og, at vi så efterfølgende ville få kontrol over siden.
Kontrollen over siden indebar at vi selv ville ende med at kunne hoste samt få admin kontrol over siden.
Nu er vi så kommet til overdragelses tidspunktet og, med det samme har vi mødt stor modstand, i form af at vi nu ikke kan få admin kontrol over siden, eller overtage hosting af siden.
Jeg har selv lavet simple sider før som jeg også har solgt så jeg har lidt erfaring inde for miljøet, jeg har dog aldrig oplevet at en side bliver bliver holdt gidsel på denne måde, slet ikke når det har været aftalen før produktion på siden startede.
Det jeg har at arbejde med er at siden står i vores firmas navn og den information om siden overdragelse der står i kontrakten, samt den kommunikation vi har haft med udbyderen.
Den adgang jeg har på siden er fustrende lav, jeg har editor rettigheder og, det er sådanset det.
Jeg kunne viklig godt bruge nogle råd til hvad jeg kan sige til ham over vores næste møde, da jeg er forholdsvis ung og han fremstår som en udvikler med meget erfaring. Så når jeg forsøger at spørge ind til kritiske områder føler jeg at han håndvifter min kritik væk.
Grundet det er en side hvor mit firma er indraget vil jeg gerne forholde mig anonym.
Siden er lavet med elementor.