Jeg har et site i WP Avada term. jeg er ret uerfaren med WP. Derfor har jeg 2 spørgsmål.
1. Kan man forholdsvis let lave et "kladde site" hvor man kan afprøve evt. ændringer og tilretninger og se hvordan det ser ud, men uden at denne kladde side bliver offentlig gjort ?
2. Findes der et plugin til social media styring, som kan fåes med dansk understøttelse (sprogpakke) ?
Spørgsmål til prøvesite + plugin til social media
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 1 year siden #
-
Svar på spørgsmål 1:
Du kan installere et "maintenance mode" plugin (der er flere - søg blot via kontrolpanel: Plugins > tilføj nyt> søg). Så kan kun dem som er logget ind se sitet. På forsiden kan du skrive en selvalgt tekst. Default er typisk noget som "maintenance mode".Nogle udbydere af hosting tilbyder også et testmiljø. Her kan du kopiere dit site over i testmiljø og prøve ting der. Det er nok kun til at afprøve et par ting. Du kan se om din udbyder har det, men jeg tror ikke du kan lave hele sitet der - og så flytte det til det rigtige domæne. Det er formentlig blot til at prøve noget af og så manuelt gentage det på det rigtige site (jeg ved det ikke).
Måske et par muligheder.
Spørgsmål 2., har jeg desværre ikke noget indblik i
Skrevet 1 year siden # -
Hej Claus
Tak for dit svar.
mvh
FlemmingSkrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.