Hej herinde
smile-humørikon
Jeg er webmaster for en gymnastikforening, der anvender Conventus som booking- og økonomiprogram. Når jeg forsøger at slå onlinetilmelding til på et hold ( det har aldrig før giver problemer) får jeg denne fejl:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\'2015-09-01\', periode_til=\'2016-04-11\', aldersgruppe
= '', maxdelta' at line 17 UPDATE
grupperSET
afdeling= 20531 ,
titel= 'Fensmark øvede piger' ,
aktiv= '1',
aktivitet= 164,
kontaktside= '0',
kontingent= '450.00',
offentlig= '2',
online_tilmelding= '0',
kraever_bekraeftelse= '0',
elektronisk_betaling= '0',
betaling_for= '',
sluttekst= '',
om_gruppen` = 'Vi træner én lørdag eller søndag om måneden - mere info herom senere
smile-humørikon
', begraens
= '0' , traeningstid
= '' , traeningssted
= '', periode
= '', periode_fra=\'2015-09-01\', periode_til=\'2016-04-11\', aldersgruppe
= '', maxdeltagere
= 25, venteliste
= '0', venteliste_svar_tid_timer = '0', venteliste_besked_email = '1', venteliste_besked_sms = '0', vis_medlemsliste = '1', off_navn = '1', off_adresse1 = '0', off_adresse2 = '0', off_postnr = '0', off_tlf = '0', off_mobil = '1', off_email = '1', sms_modtagelse_identifikation = '', statistik_aktiv = '1', statistik_holdtype = '1', statistik_saesonhold_tael = '1', statistik_saesonhold_medtag_altid = '0', statistik_flexhold_tael = '1' WHERE id
= '227976' AND forening='4955' LIMIT 1
Kan nogen tyde denne meddelelse - og også gerne oplyse mig, om fejlen ligger hos Conventus, på selve siden http://www.fensmarkif.dk - eller et helt andet sted ?.