jeg har lavet en blog der bruger en eksternt kalender - når kunden har foretaget en booking ville jeg gerne sende brugeren tilbage til bloggen hvor de skulle sendes hen på en "Tak for... side. denne side skulle selvfølgelig ikke vises i menuen. På denne side ville jeg gerne sætte et tracking script ind fra Adwordskonto, så jeg kan registere konverteringer fra Adwords annoncer - det kan jeg ikke på den eksterne kalender da jeg ikke har adgang til deres kode
tak for henvendelsen side der ikke er en del af menuen
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
POC* Du laver bare en helt almindelige side eller en underside og designer en "brugerdefineret" menu som ikke inkluderer denne side. Resultatet er at siden findes og at du kan sende tilmeldte retur til den, men også at menuen ikke viser den. Tidsforbrug = max 5 min.
*POC = Piece of Cake ;-)
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 15 years siden # -
Hej Pete - tak for svaret.
jeg skal lige være helt med - den brugerdefineret menu du snakker om er det min hovedmenu? den vertikale menu jeg har på siden - du kan se den her http://www.saabservice.dkOg vil det influere i fremtiden når jeg evt tilføjer flere menupunkter?
Skrevet 15 years siden # -
Den brugerdefinerede menu vil fremover være din hovedmenu ja. Men det er ikke svært at designe den. Det foregår i et grafisk "mode" hvor du kan sammensætte alt; hvad menupunkterne skal hedde (uanset deres rigtige navn), der indbyrdes placering er helt fri (alt kan fungere som både top- og undersider. Du har den fulde kontrol
Nope, det berører ikke den menu du har i sidebaren. Det er vel en widget.
Pæn side iøvrigt ;-)
jeg har lavet temaet i Artisteer - og der er ikke muligheder for at lave ekstra menuer - jeg fandt så en hjemmeside der viste hvordan man kunne opdatere temaet til flere menuer. Det lykkedes fint, men jeg når jeg laver menuen virker det ikke som om det slår igennem.
Jeg er lige ved at teste det på min egen side, før jeg hærger kunden :-) mit eget site er idezign.dk - der kan du se jeg har lavet en tak for henvendelsen - men min custom menu indeholder ikke det menupunkt - mystisk og pisse irriterende :-)
Tak for roser - jeg synes også selv det lykkedes at få det lettere eksklusive look på
@soerenm
jeg har lavet temaet i Artisteer - og der er ikke muligheder for at lave ekstra menuer - jeg fandt så en hjemmeside der viste hvordan man kunne opdatere temaet til flere menuer. Det lykkedes fint, men jeg når jeg laver menuen virker det ikke som om det slår igennem.
Jeg misforstår sikkert, men
- Artister arbejder da med en primær og sekundær menumulighed i header.
- derudover kan der via WP's menufunktion og Brudefineret-Menu-widget kombineret med f.eks. Dynamic Widgets laves mange menuer, der dukker op i sidebaren efer dine ønsker og behov.Skrevet 15 years siden # -
Hej Søren igen
Jeg kan ikke lige se de problemer du løber ind i for mig. Da jeg selv opgraderede mine sider til nyeste WP fik jeg på nogle af dem lidt udfordringer med de menuer som er i temaerne. Dette løste jeg ved at gå ind og lave "brugerdefinerede" menuer, men jeg ved ikke om måden at arbejde med dem på er specifikke for teamet (jeg bruger Genesis og childtemaer) eller om den er generelt for WP.
Summa sumarum er at da jeg først fandt ud af, at jeg i et grafisk interface kunne placere dem i forhold til hinanden var det superlet. Og jeg kan placere dem helt uafhængigt af deres øvrige inbyrdes struktur. Det vil sige at undersider kan i menuen optræde som oversider og deres titler i selve menuen kan være noget helt andet end det som siderne faktisk hedder.
Derudover kan jeg også i de brugerdefinerede menuer linke eksternt - altså ud af domænet. På http://www.silvametoden.dk bruger jeg en brugerdefineret menu i toppen. Nogle af menupunkterne linker f.eks. til sider der hedder noget andet, og et af linkene er en underside men optræder i menuen som en overside.
Systemet er meget fleksibelt.
Giver det mening?
;-)
Det giver rigtig meget mening - men det virker bare ikke
@Henning: Når jeg snakker undermenuer mener jeg ikke undersider - for det understøtter Artisteer fint
Min side skal have en side der ikke vises i menuen - og Pete din brugerdefineret menu ide er ganske genial - det spiller bare ikke på min side - jeg har lavet en menu der hedder "ny menu" og tilføjet alle sider undtagen den side jeg ikke vil have vist, men som jeg har oprettet på normal vis.
Så vælger jeg min brugerdef. menu, men siden viser stadin den side som skulle være "hemmelig"Skrevet 15 years siden # -
se her: http://www.wpblog.dk/
bemærk forskellen på den horisontale menu (brugerdefineret) og menuen sider til venstre (siden "Hemmelig" er hemmelig i i den horisontale)Skrevet 15 years siden # -
Tak for tålmod - den hemmelige side skal være usynlig - den skal slet ikke vises - dens primær formål er at jeg har en side jeg kan lægge noget tracking kode på så jeg kan tracke om en kunde har booket en aftale - så den vil kun blive vist hvis kunden gennemfører sin booking
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question