Hejsa,
Kan det lade sig gøre og tilføje en side som ikke komme ud i sidebaren og som IKKE er privat?
Hejsa,
Kan det lade sig gøre og tilføje en side som ikke komme ud i sidebaren og som IKKE er privat?
Jeg er lidt forvirret :P
Jeg er ved at lave sådan at der er snydekoder på min blog men hvordan jeg får de sider gemt og så de ikke er ude i sidebaren er stadig et problem jeg har lavet dem privat men har fundet ud af at så skal du have en oprettet bruger på siden for at se den derfor vil jeg gerne have hjælp til det her kan du forklare det på en anden måde?
Der er næsten lige kommet en række forslag til, hvordan det kan gøres:
Der er næsten lige kommet en række forslag til, hvordan det kan gøres:
http://wordpress.dk/forum/topic/sikker-side?replies=6
Jeg synes kun det er til at gemme tingene jeg vil jo have sådan at de ikke vises i sidebaren under sider men stadig kan ses af brugere der ikke er logget ind?
Så skal du gøre det første jeg skrev.
Hej mark..
Kan du ikke prøve og forklare det hele i denne tråd jeg kan ikke få noget til at passe med noget desværre..?
Du ændre:
<?php wp_list_pages('title_li='); ?>
til
<?php wp_list_pages('title_li=&exclude=snydekodersidens id-nummer'); ?>
i din sidebar.php
Iden er det selve linket f.eks http://www.kenneth.wep.dk/?page_id=7 eller det kun 7 ?
<?php wp_list_pages('title_li=&exclude=7'); ?>
okay.. hvad skal jeg sætte den side til? udgivet, kladde eller privat? :)
Som en ganske almindelig udgivet side. Den bliver bare ikke listet.
Jeg har gjort alle de ting du har sagt men den side bliver stadig listet?
Måske skal der også være:
&sort_column=ID
<?php wp_list_pages('title_li=&sort_column=ID&exclude=7'); ?>
Jeg beklager det virker stadig ikke :(
Du har slettet siden.
Hvilken side?
Nej siden er der stadig ? kig selv
Hmm, det problem kan jeg ikke debugge uden et administratorlogin til din side. Skriv en mail til mig, hvis du er intereseret:
Hvis du oprettet en bruger så giver jeg dig lige administrator rettigheder til det ;)
Du er administrator nu :) meld tilbage her når du får det løst ;)
Det er fikset nu. Det er fordi widgets ignorer de ændringer, du laver i wp_list_pages. Det er faktisk godt at vide.
Til gengæld kan du meget nemt gå in i indstillinger af "Sider" i widgets og skrive ID på de sider, du vil udelukke. Jeg har udelukket siden med ID=7.
Jeg forstår ikke hvor skal jeg gå hen for at udelukker dem? og hvordan gør jeg sådan de ikke er udelukket mere? ;)
Udseende > Widgets > Klik på indstillinger af "Sider" og så kan du tilføje eller fjerne sider, der ikke skal listes. F.eks. fjerne side 7.
Ganske smart faktisk. Widgets er ukendt territorium for mig, fordi jeg synes, det er så nemt at ændre i selve koden.
Tak jeg har fundet det nu :)
Tak for hjælpen og din tålmodighed :P
Det tog kun 26-27 indlæg ;o)
TIl gengæld blev jeg klogere på widgets og det er ikke så tosset. Det kom bag på mig, at det er enten eller med widgets. Det vil sige, at hvis du bruger widgets, kan du ikke manuelt ændre værdierne i de enkelte tags.
Det gælder nok ikke hver gang, men det er rart at vide.
Jamen jeg takker hvertfald :)
Du skal være logget ind for at skrive.