Hey
Jeg sidder og installere WP på web10.dk, men synes jeg havde et underligt problemer der kun opstår på deres server, hvor Tiny mce editoren bliver væk.
Jeg har sådan set løst det nu. Men vil hører om der er nogen som kan give en forklaring.
JS melder denne fejl
Error: invalid flag after regular expression
Source File: http://valbjorn.dk/wordpress/wp-includes/js/tinymce/tiny_mce_gzip.php?ver=20070326&theme=advanced&language=en&plugins=inlinepopups%2Cautosave%2Cspellchecker%2Cpaste%2Cwordpress&lang=en&index=0
Line: 2, Column: 11
Source Code:
<b>Warning</b>: realpath() [function.realpath]: Unable to access /usr/home/web/web3760/wordpress/wp-includes/js/tinymce/plugins/inlinepopups/langs/en.js in <b>/usr/home/web/web3760/wordpress/wp-includes/js/tinymce/tiny_mce
Altså kan jeg forstår at php mener den mangler en fil, hvilket den prøver at skrive ud via JS, som så fejler.
Jeg har så kopieret den fil der hen hvor den troede den skulle være, og så virker det umiddelbart fint.
web10.dk bruger php 5.2.3 mens ex surftown hvor præcis de samme filer virker fint, bruger 5.2.2
Nogen som har en logisk forklaring. Ellers så er derihvertfald lidt hjælp her hvis andre skulle have det samme problem