Hejsa
Jeg kører pt. to hjemmesider; hhv. rawsnacks.dk og rawsnacks-usa.com, og da jeg skal til, at opdatere dem med et nyt design/tema og tilhørende ny webshop har jeg nogle spørgsmål.
De to domæner er sider med hhv. dansk og amerikansk indhold, dvs. den ene er ikke en direkte oversættelse af den anden. Med indhold tænker jeg blog-posts, billeder, artikler og osv.
Dog skal de dele samme design og derved også samme styling mm. Mht. tema og styling så kan jeg kopiere tema mappen fra det ene domæne til det andet.
Men får jeg så også alle tema instillingerne med, så som mine navigations menuer og den slags, ja faktisk samtlige indstillinger med?
De har hver deres database, men er der dele af databasen jeg kan eksporterer fra den ene side og importere til den anden for derved kun, at få indstllingerne med over ?
Der må have været ander i samme situation som mig - jeg har bare haft svært ved, at finde noget omkring emnet (mangel på buzz words måske). Oftest finder jeg guides til hvordan man flyter et domæne fra en host til en anden hvilket ikke hjælper mig meget.
Håber I kan hjælpe derude..
Vh
Joakim