Hej med jer,
Jeg vil lige skrive her for at høre lidt om, hvad I tænker om de forskellige muligheder, der er for at designe sine egne Wordpress temaer.
Det er sådan, at jeg har søgt lidt på det her i den seneste tid. Jeg er kommet frem til, at der findes nogle ret så fine måder at gøre det på, når man som jeg ikke har de store egenskaber indenfor kodning af en hjemmeside eller blog.
Først faldt jeg over Template Toaster, der er noget lignende Artisteer, som også er et program, der faktisk kan en hel del, når det kommer til at danne et tema, der ser flot og professionelt ud. Det kræver lige, at man leger lidt med det, men det er ret nemt at gå til.
Herefter faldt jeg over Divine Elementé, der vist nok er et mere professionelt program. Dette program kan lave Photoshop filer om til Wordpress temaer, men det kræver, så vidt jeg kan se, at man sætter sig ret godt ind i det. Dette program kræver jo så også, at man rent faktisk kan lave noget, der er pænt i Photoshop. Jeg har lidt erfaring med Photoshop, men det kan da blive bedre :)
Jeg vil egentlig blot høre, om nogen af jer har erfaringer med noget af det, som jeg snakker om her? Nogle gode råd eller idéer til, hvordan man kan lave de pæneste og bedste temaer vha. disse programmer? Skriv også gerne, hvis I kender andre programmer, der kan noget af det samme...
Ser frem til at høre fra nogen af jer herinde :)
not a support question