Jeg har et projekt hvor jeg gerne vil bruge MU, sat op til at bruge subdomæner, og det kræver jo bl.a. noget pillen ved DNS-indstillinger, hvilket man jo normalt ikke har adgang til. Kender nogen af jer til en (gerne dansk) udbyder, hvor det er muligt at få det til at køre?
Udbyder som understøtter MU
(5 indlæg) (4 voices)-
tegneseriesiden.dk - hvis du elsker tegneserier...Skrevet 4 years siden #
-
Hej
Jeg bruger det meget billige sted web10.dk og jeg har netop installeret MU uden problemer. Jeg har ikke yderligere efaringer end at det netop er installeret, men det ser fint ud.
Skrevet 4 years siden # -
Gigahost har ubegrænset antal subdomæner inkluderet...
Jeg kører WP MU på one.com - med mapper istedet. Fungerer fint...
Hvis du skal køre noget stort kan du jo prøve http://www.bluehost.com. Det er nok noget af det største der findes...
Disse hosts er også blandt de bedste til hosting af WPMU:
Dreamhost.com
Site5.com
Servage.netDerudover kan jeg anbefale dig at søge lidt i forumet på mu.wordpress.org - der har spørgsmålet været oppe at vende mange gange.
Tak for alle jeres svar - grunden til at jeg stillede spørgsmålet herinde er, at jeg ville have den danske vinkel på det. Jeg har tidligere været hosted i udlandet (ikke MU), og oplevede dengang forholdsvis lange svartider i forhold til nu, hvor jeg har flyttet hosting til DK igen.
Jeg er nu på Gigahost hvor MU fint lader sig installere, men de har fortalt mig at de ikke vil have at jeg laver en blogtjeneste med mange brugere (de er nok bange for serverressourcer på den delte server, hvilket jeg ikke kan fortænke dem i).
Skrevet 4 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question