Hejsa.
Jeg er simpelthen så spritny bruger af dette at duften af sprit stadig hænger ved... :D
Jeg har forsøgt at søge lidt på det "problem" jeg har, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal søge efter, da wordpress bruger betegnelser jeg bare ikke helt er vant til endnu. (I og med min wordpress er 3 dage gammel)
Jeg er vant til et andet cms system, men tænkte at det var på tide at prøve noget nyt. Jeg kan jo se hvor flotte og meget forskellige sider man kan bygge op med wordpress, hvilket i sig selv er enormt imponerende.
Mit problem er sådan set bare mig og manglene viden om hvad der betyder hvad.
Jeg er nået så langt til at forstå at back-end betyder admin delen. Men så stopper min viden også der.
Jeg har brugt en del tid på at læse diverse guider igennem. Finde plugins som jeg i sidste ende endnu heller ikke helt forstår brugen af. Men det kommer - jeg er optimist :D
På forsiden som alle kan se, er der en menu i headeren. Eller et menu punkt, der hedder forside.
Jeg vil gerne tilføje flere "menuer" i headeren. Men det hedder det vist ikke med wp?
Jeg har kigget hele admindelen igennem og forstår stadig ikke helt hvad jeg skal. Selvom jeg dog er enormt imponeret over hvor let wp faktisk er. Så indrømmet... er totalt noob.
Opsummering:
Hvordan tilføjer jeg flere menupunkter til forsiden?
Takker mange gange for svar (og tålmodighed med newbien)
Link til min side:
Galleries
not a support question