Jeg har problemer med at navigere i Udseende/tilpas.
Måske er det efter den nye version - har ikke haft problemer tidligere???
kan nogen hjælpe mig?
Med venlig hilsen Lis Lundby
Udseende/tilpas
(20 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Er dit thema mv. opdateret til den version af WP, som du bruger.
Et link til siden er altid en god ide (letter muligheden for at hjælpe).
Skrevet 11 years siden # -
Hvad mangler jeg at vinge af??? - jeg kan stadig ikke navigere i Udseende/Tilpas i WordPress, Elegant Themes/Divi
ungdomsuddannelser.nuJeg finder det mærkelilgt, da jeg tidligere har kunnet tilpasse.
Med venlig hilsen
Lis LundbyHåber meget, der er en, der kan hjælpe mig
Jeg finder det mærkelilgt, da jeg tidligere har kunnet tilpasse.
Er ALT opdateret ?Måske et plugin, der driller !
Prøv at deaktivere alle, og derefter aktivere et af gangen for at finde en MULIG "synder".Skrevet 11 years siden # -
Jeg har nu prøvet at deaktivere alle plugin´s, men lige lidt hjalp det.
Tak for rådet - har du andre forslag?
Med venlig hilsen
Lis LundbySkrevet 11 years siden # -
Jeg har selvfølgelig også aktiveret plugin´s igen ;)
Har du prøvet at skifte thema ?
Jeg har selvfølgelig også aktiveret plugin´s igen ;)
Nej - det der med at skifte Thema tør jeg ikke rigtig - tænk, hvis hele møget kommer til at se underligt ud/kokser.
Vi skulle gerne ha´ været i luften 1. november ;(Med venlig hilsen
Ved skift til et andet thema - måske et af de medfølgende "standardthemaer" - ændrer naturligvis på udseendet, men det en god måde at undersøge om nuværende thema volder problemer.
Du kan jo altid vende tilbage til nuværende.Du kunne også prøve at geninstallere wordpress.
Jeg har geninstalleret WordPress og opdateret DIVI temaet, men lige lidt hjælper det - ØV
Jeg har 95 sider og en million links - både til hjemmesider og som mailto, så det der med at skifte thema er jeg altså vildt bange for. Så hellere bevare udseendet, som det er, selv om jeg måske kunne få brug for at tilpasse div. ting generelt
med venlig hilsen
Den hjemmeside, jeg har lavet, skal ud til rigtig mange unge mennesker i Nordjylland, og mange af dem vil sikkert have Internet Explorer som deres standard browser, men selv den nyeste version - 11 tror jeg - fungerer ikke med WordPress .......rigtig ærgerligt, for det er svært at gøre opmærksom på, at man ikke skal bruge IE.
http://www.ungdomsuddannelser.nu
Jeg har så ledt efter et PlugIn - og fundet "Advanced Browser Check" og installeret det, men kan ikke finde ud af, hvordan man bruger det. Jeg forestiller mig, at der popper et vindue op med forslag om browser og advarsler om hvilke IKKE.
Kan du hjælpe mig med dette problem.
Underligt i øvrigt, at WP ikke har tænkt på at anvende standarder, så alle browsere kunne anvendes??Med venlig hilsen
Den hjemmeside, jeg har lavet, skal ud til rigtig mange unge mennesker i Nordjylland, og mange af dem vil sikkert have Internet Explorer som deres standard browser, men selv den nyeste version - 11 tror jeg - fungerer ikke med WordPress .......rigtig ærgerligt, for det er svært at gøre opmærksom på, at man ikke skal bruge IE.
Jeg bruger (næsten udelukkende) IE 11 - der er ikke problemer !!
IE11 virker fint med WordPress. Den virker måske ikke specielt godt med det tema du har udviklet, men med WordPress er der ingen problemer.
Du skriver ikke noget om hvilke problemer du har i Editoren, bare at det ikke virker så godt. Hvis du er lidt mere spicefik, så er det nemmere at hjælpe.
Når det nu er en side om ungdomsuddannelse, så tror jeg at rigtig mange af dine brugere vil bruge siden fra en mobiltelefon eller en tablet.
Der har du en hel del problemer med din side som du nok bør kigge nærmere på.Skrevet 11 years siden # -
Billeder går ind over hinanden og over teksten.
Den skifter f.eks. fire spalter ud med tre, hvilket jo ødelægger opsætningen en del.Skrevet 11 years siden # -
Prøv at gå ind på siden om de Gymnasiale uddannelser.
http://www.ungdomsuddannelser.nu/forside/gymnasiale-uddannelserHer går billedet langt ind over teksten, hvilket sket flere steder.
Jeg bruger IE 11Med venlig hilsen
Lis ÆundbySkrevet 11 years siden # -
Det er fordi dit billede er alt for stort til den placering du har givet det.
Kan godt se at det ser forkert ud i IE11, men hvorfor det ikke lige virker dér ved jeg ikke.
Prøv at kontakte themaudvikleren http://www.elegantthemes.com - måske har de en løsning.
Jeg har nu lavet billederne mindre - og tjekket, at de stadig ser godt ud i Chrome. Det har hjulpet en del, så nu ser den rimelig ud selv i IE11.
Tak for rådet med billedstørrelsen, som jo var god nok i Chrome. Det må være fordi IE11 tillader billeder at flyde ud over den spalte, de er placeret i.Jeg har så lagt en Advanced Browser Check ind, så folk får besked om at opdatere eller vælge en anden browser
.....................så må det vist være godt!Med venlig hilsen
Lis LundbySkrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question