Hej
Jeg søger et plugin hvor man på samme måde som WP´s brugerlogin kan logge ind med rollefordelinger, men også kan lægge billeder på, lidt på samme måde som f.eks. Den blå avis når man opretter en salgsannonce.
Udvidelse til brugerlogin
(11 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Det kan du da gøre uden plugin: Forfatter (og opefter) har upload-rettigheder (s.v.j.h.).
Skrevet 12 years siden # -
Hej igen
Jeg har nu fået testet brugerlogin...som er meget fint, men hvis jeg ønsker at styre hvilken indhold der skal vises i brugersiden.
Jeg har installeret et plugin "wp-property" og dette plugin tilføjes så i hovedmenuen "add property" som kun admin har adgang til, men hvis jeg ønsker at tildelte så brugere selv skal kunne tilføje direkte i "add property" hvordan søren gøres dette, jeg har brugt mange timer på at søg og set mange videoer, dette uden held.
takker for enhver hjælp.Skrevet 12 years siden # -
Et link til siden ??
Hej Carl.
Lige præsis, tanken er at bruger selv kan oprette.Skrevet 12 years siden # -
@Henning.. så ikke lige din efterlysning efter et link, men pt. pusler jeg med at opbygge lokalt, så jeg kan teste osv. uden andre bliver generet.
Hej igen.
Jeg har nu skrevet med WP property, men der var ikke den store hjælp.
kan man "styre" hvilken side man havner på, jeg har prøvet med en "Menu" og Links og lagt et link ind "http://localhost/wordpress/wp-admin/post-new.php?post_type=property" men det betyder, når en f.eks. bidragsyder trykker på mit oprettede link, så skriver den "Hey snyder du" men det skyldes naturligvis mit link hvor der forventes en WP-admin..
Hvordan kan man gøre så en bidragyder kan få adgang.Skrevet 12 years siden # -
Måske kan plugin'et "Theme My Login" bruges
Det er et spændende plugin, men det driller en del, logud fungerer ikke, men kæmper videre, hvis du har nogen ide til den skriver "Not Found- Apologies, but the page you requested could not be found. Perhaps searching will help" den kommer når jeg prøver at logge admin ud.
Har installeret plugin, har prøvet "Custom Redirection og med Custom User Links" men det lykkedes desværre ikke, WP skriver stadig "Hey! Snyder du?" det lader til det ikke kan manipulere nok.
Har stadig bøvl med at logge ud i dette plugin, og må konstatere jeg ikke er den eneste.Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question