Efter at have arbejdet en måneds tid på en wordpress side kan jeg nu konstatere
at jeg ikke kan logge ind mere. Jeg mener at have prøvet alt hvad der er muligt som jeg kender til.
Sitet ligger hos Surftown og de kan ikke umiddelbart svare mig men måske er der nogle her som har prøvet noget tilsvarende.
Det startede med at jeg ikke kunne logge ind med mit vandte password og troede naturligvis at jeg måtte have husket forkert men da jeg så via wordpress dannede nyt password som jeg fik tilsendt og dette heller ikke kunne bruges som logIn måtte jeg altså gå ind via PhPMyadmin og danne et nyt password manuelt.
Det virker heller ikke efter flere forsøg så nu står jeg med tanker på at der er en slem fejl et sted i databasen. Nogen der kan komme med bud ?
Umuligt at logge ind som admin !
(16 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
Har du et dump af databasen ?
Har du en kopi af WP ?I så fald ville jeg prøve den vej
Selvom jeg er klar over at rigtige mænd ikke tager backup :-)
Mvh JohnSkrevet 16 years siden # -
Har du adgang til din database via phpmyadmin, så kan du bare lave et nyt password og skyde ind i databasen:
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 16 years siden # -
Ja jeg har været inden i Phpmyadminog lave nyt MD5 Hash code og det hele men det funker heller ikke ???
Skrevet 16 years siden # -
jeg har ikke nogen kopi da det er en arbejds blog indtil videre.
det virker dog helt utroligt at man ikke kan logge ind med det password man har
lavet i phpmyadmin ?Skrevet 16 years siden # -
Har du et link til din (login) side?
Skrevet 16 years siden #
-
Det ser fint ud.
Ja, så skal du næsten også komme med brugernavn og kode, så vi kan prøve, hvad der går galt.
det seneste jeg har fået tilsendt er
Username: admin
Password: )(4tN@s0T2lf
http://daneast.dk/wordpress2/wp-login.phpSkrevet 16 years siden # -
Hvis det er en arbejdsblog, så går jeg ud fra at der ikke rigtigt er ret mange brugere (måske kun admin). Kan du så ikke lave en export af alle dine tabeller undtagen wp_users. Derefter lave en ny installation (evt med eksisterende filer på hotellet) for at få en fungerende admin konto. Når dette virker overskriver du bare med de nyoprettede tabeller med dem du eksporterede tidligere.
Således vil du få en identisk installation, hvor kun wp_users er blevet "nulstillet".Mvh
JacobEDIT: Du skal self. heller ikke have wp_usermeta med under eksport.
Hej Mark og jacobask
Der er 2 ting der virkelig interessere mig i den her sag.
Dels at finde fejlen men også årsagen. Jeg finder det ret
usikkert at bruge Wordpress som seriøst blog værktøj hvis
det kan lade sig gøre at dette sker uden videre.
Jeg havde håbet at jeg havde lavet noget forkert så jeg kunne
give mig selv skylden men når det er sket uden videre kan det
jo være alt fra hack til fejl i wordpress softwaren.Jeg skal bemærke at jeg ikke har installeret Aksimet men aner ikke
om wordpress er sårbar p.g.a. det ?Vedr, dit forslag Jacob så lyder det helt fornuftigt, det er bare det at jeg stort set ikke aner hvordan man gør det du foreslår . Er det via ftp du mener ? Kunne du venligst lave en "dummy" forklaring til mig ?
Tak
jeg kan lige tilføje at jeg for noget tid siden læste noget om et lignende problem hvor det var en indstilling i settings der skulle ændres vedrørende antal password eller noget i den retning - jeg har haft flere brugere oprettet men slettede dem via PHPmyadmin da problemet opstod for at isolere problemet til det ene admin login. Er dennne oplysning noget der kan få nogen til at komme i tanke om en mulig årsag ?
Kan I se noget ud af dette ? Har det evt. noget med sagen at gøre overhovedet ?
Fejl
SQL-forespørgsel:user_passuser_emailSELECT *
FROMwp_users
LIMIT 0 , 30MySQL returnerede:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '
user_passuser_emailSELECT * FROMwp_users
LIMIT 0, 30' at line 1Skrevet 16 years siden # -
Hvis det er som du skriver her er der da noget galt. Det skal vel være user_pass og user_email (altså ikke user_passuser_email). Dette kunne tyde på en fejl i den fil der indeholder funktionen der forespørger på password.
Prøv at genoploade alle filer til din wordpress instalation undtagen wp-content biblioteket (det er her plugins og lign. ligger).
Mvh
JacobSkrevet 16 years siden # -
Jeg har jo bare tilføjet Wordpress applikationen hos Surftown
Hvad mener du med at genuploade filerne ?Vil det være muligt for mig at oprette en ny Wordpress og så blot kopiere
WP content mappen - Vil det virke ?Skrevet 16 years siden # -
Måske, du kan jo prøve.
Hvis det ikke virke, så hent en wp-installation og lave installationen selv.
Mvh
JacobSkrevet 16 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question