Hej
Jeg er ved at lave siden wp.biofeedback-rygestop.dk. Jeg har lavet primære menupunkter, og er begyndt at skrive tekst. Så fandt jeg ud af at jeg gerne ville opdele informationerne i et menupunkt i 2 undermenuer (efter jeg havde skrevet teksten). Jeg har lavet undermenuerne, og slettet teksten på den primære menuside, men jeg vil gerne have det sådan at når man trykker på den primære menu "referencer", SKAL man vælge et af underpunkterne for at der kommer en side frem. Som det er nu, kan man trykke på "referencer", og så kommer den primære side frem, hvor der ikke længere er information. Nogen der ved hvor man ændrer dette?
Mindre problem: Er der nogen der ved hvad det er for en blå bjælke der ligger foroven på siden? (Det er temaet SeaSun). Jeg vil gerne ændre den så den bliver smallere, og så jeg kan fjerne teksten i den (der står hvilken side man befinder sig på, f.eks. "Forside"). Der står også en tag-line med websitets navn, som det er lykkedes mig at fjerne på forsiden, men ikke på de andre sider. Endelig ville jeg gerne have facebook + del linket op i bjælken, så ville blive glad hvis nogen ved hvordan man redigerer i feltet.