Hvis du kigger under læseindstillinger - linjen under resume-indstillingen, så står der "Bemærk: Hvis du benytter funktionen <--more-->, vil dine indlæg blive beskåret i RSS-feeds". Du behøver med andre ord ikke engang finde frem til det i codexet, som i øvrigt er enhver WordPress-bloggers bibel :)
Hvis du vælger "Resume", vises den tekst, du eventuelt selv har skrevet i boksen "Valgfrit uddrag" og altså ikke et antal tegn fra selve indlægget. Jeg er helt med på, at det skaber lidt begrebsforvirring med de to forskellige betegnelser, men så længe den engelske version skriver hhv. "Summary" og "Optional Excerpt", så beholder jeg de to lignende danske betegnelser.
Men nu vi er ved det. Hvorfor vil du gerne have folk forbi din side? Vil du være styrtende rig via Googlepenge eller hur? Jeg har selv overvejet om jeg skulle klippe mine indlæg midt over, men jeg har aldrig helt forstået, hvorfor det skulle være smart på ikke-kommercielle sider. I stedet bliver jeg faktisk mange gange irriteret, når nogen tvinger mig til at bruge tid på at klikke ind på deres side.