Jeg håber der er en garvet WP bruger derude som kan hjælpe med et upload problem.
Når jeg forsøger at uploade medier, enten direkte fra den side som jeg redigere eller under Medier i kontrolpanelet, får jeg fejlen "HTTP-fejl." i en rød boks, når den har forsøgt at uploade fx et billede. Hvis jeg under Medier i kontrolpanelet vælger at uploade via browser-uploaderen, så får jeg følgende fejl: "413 Request Entity Too Large. openresty/1.11.2.5".
Den fil, jpg, som jeg forsøger at uploade fylder ikke mere end 2,5 MB og tidligere har jeg kunne uploade billeder/dokumenter af 5 MB eller mere uden problemer.
Alt andet fungere fint på hjemmesiden, dvs. oprette nye indlæg etc. Hidtil har det også virket fint at uploade medier uden problemer.
--
Der er lavet én ændring på mit websted. Webhotellet jeg bruger er begyndt at bruge Let's Encrypt (dejligt!) og dette er blevet slået til. Jeg ved det kan give problemer med et allerede installeret wordpress, derfor har jeg hentet og aktiveret plugin'et "Really Simple SSL". Det har tidligere virket fint for mig, så antager ikke det er der hvor problemet ligger, men ville blot nævne det.
--
Er der nogen bud på hvad det kan skyldes og ikke mindst, hvordan jeg løser problemet?