Kan det passe at man ikke kan undgå at udgive løbende, mens man tilpasser sin nye hjemmeside, når man fx bygger den på One.com's 1-click?
Jeg tænker, at det må være logisk at kunne være i et test-mode indtil sitet er klart, så alle ikke kan følge med i byggeriets mange faser.
Har jeg overset en funktion?
vente med at udgive??
(6 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Der findes flere forskellige plugins der kan spærre for adgangen til dit site.
Søg på "under construction" og andre termer i den stil.Alternativt, så kan du udvikle siden på din egen computer eller på et skjult subdomæne, og så flytte sitet når du er færdig med at udvikle det.
Skrevet 11 years siden # -
tak for hurtigt svar. Din alternative løsning kom jeg også til at tænke på. Men "under construction" er vel egentlig også ret sikker. Særligt hvis jeg også slår søgemaskinesøgning fra.
Jeg bygger med et købetema fra Themeforest. Gør det nogen forskel i forhold til at bygge hos One.com eller på egen maskine?
er det let at flytte et nybygget site (på egen maskine) ind på et webhotel?Skrevet 11 years siden # -
Nummer et - hold dig fra one-click install, der giver ikke andet end problemer.
Start bare et test site hos one.com eller en anden provider, selv efter din site er live kab du bruge et test system. Det er nu også ok st starte på egen maskine
En hel installation kan flyttes nemt med plugin Duplicator
Skrevet 11 years siden # -
Må jeg lave et ekstra spørgsmål i denne emne? Ellers må i skrive hvis jeg skal oprette et ny :-)
Finnj: hvordan vil du lave et test system side/domæne ved siden af den eksisterende hjemmeside i one.com?Skrevet 11 years siden # -
Finnj: hvordan vil du lave et test system side/domæne ved siden af den eksisterende hjemmeside i one.com?
Inastaller Wp i en undermappe. Kan senere flyttes til roden http://www.moellerjensen.dk/testwp/flytning-af-wordpress-fra-undermappe-til-roden/Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question