Hej,
Hvordan uploader jeg en video der er større end de 8 MB ?
Mvh
Hej,
Mvh
Det kommer an på hvor du er hostet — nogle hosts har en begrænsning, andre lader brugeren bestemme:
http://codex.wordpress.org/FAQ_Working_with_WordPress#How_do_I_Import_a_WordPress_WXR_file_when_it_says_it_is_too_large_to_import.3F
Jeg kan anbefale at bruge vimeo som videohost og så embedde over på din egen side...
Har nu checket med udbyder, og det er en limit på serveren der gør det. Jeg har nu uploadet filen via FTP - men jeg kan ikke se den i Media Library ? Hvordan opdaterer jeg dette ?
Hvordan opdaterer jeg dette ?
Okay, har spurgt udbyder (Azero) om limit kan ændres så jeg kan bruge den alm upload funktion.
Prøv evt at ta et kig på denne her mulighed :-)
Plugin:
Post video players, slideshow albums, photo galleries and music / podcast playlist
Er ret sikker på det kan løse dit problem.
mvh
Dan Mortensen
Nu har udbyder (Azero) ændret limit til 96MB, men det reflekteres ikke helt i WP, der er max stadig 8MB ?
Steffen: jeg forsøger at finde
Increase the file upload size limit and/or file upload space limit:
Login to wp-admin as an administrator.
In the Site Admin navigation box, click "Options"
Scroll down and change the settings for "Max upload file size" and/or "Blog upload space
.....men har ikke fundet Site Admin (er logget på som admin) - kan du forklare mig det ?
Dan: har nu installeret dit forslag, det virker fint - tak - men jeg kunne nu stadig godt tænke mig noget der ligger lokalt, og hvor jeg ikke risikerer at ramme en eller anden trafik limit ift udbyderen af det pågældende plugin.
Mvh
.....men har ikke fundet Site Admin (er logget på som admin) - kan du forklare mig det ?
tak, er der andre muligheder for at ændre upload limit i WP ?
Du kan jo bare upload via FTP lav en mappe der hedder film, og stream der fra med en open source 3. party player... (Så har du så meget plads dit host hotel har, men ved større film/filer kunne det måske overvejes at få en ftp server)
mvh
Dan Mortensen
Eksempel på en af disse players er JCPlayer
Jo, men så er jeg jo tilbage ved "Square 1" - jeg har uploadet en video fil (18MB) via FTP men den kan jeg ikke se i WP Media library ? Det er derfor jeg søger en metode til at undgå de 8MB limit.
@ricas
tak, er der andre muligheder for at ændre upload limit i WP ?
Lad os slå fast at det har intet med Wordpress at gøre, det er din host der sætter limmit i php.ini filen, og den har kun din Hoster adgang til, så det er kun dem der kan ændre det ;-)
Prøv at spørge dem
Vis du vil hoste egene film (altså flere og større filer) så vil jeg uden tvivl anbefale du bruger en anden filserver end hvor du kører din hjemmeside.) og som jeg skrev, ville jeg personligt bruge en flash player som jeg så ville embed i min wordpress side.
mvh
Dan Mortensen
Så nu har jeg oprettet et eksempel og links på min testside. Ta et kig....
mvh
Dan Mortensen
@ John: Jeg har nu sendt en forespørgsel til udbyder, spændende hvad de mener !
@ Dan: Tak for indsatsen :-), jeg vil bestemt kigge mere på det, om end det p.t. nu nok er lige en streg over mit niveau. Men, man skal jo udvikle sin viden :-)
@ John: Udbyder (Azero) har igen været hurtige; limit er nu ændret til 96MB (max ?), og jeg kan bruge media library.
Tak for hjælpen !
Du skal være logget ind for at skrive.