Hej med jer.
Ved I hvor og om det findes. Altså et webshop tema ? Jeg skal ikke have betalingsmodul på, altså en shop hvor man ikke kan betale ;-)
Hej med jer.
Ved I hvor og om det findes. Altså et webshop tema ? Jeg skal ikke have betalingsmodul på, altså en shop hvor man ikke kan betale ;-)
Tak. Men jeg er mere ude efter et webshop tema som er bygget op mere som en webshop. Det gør ikke noget jeg har blogdelen på forsiden, der kan jeg vise de nyeste ting men jeg vil gerne have siderne eller kategorierne vises med små billeder med tekst under som på en webshop - det må da findes ?
Måske du skulle kigge på webshoppen Magento Commerce i stedet. Den kan strippes ned, så der ikke vises priser/kurv. Og så er den beregnet til at lave sider med omtale og billeder af produktet, relaterede produkter, links osv.
Kommer lidt an på, hvor mange produkter du vil vise. Magento er et stort nyt system, som "kan alt". Hvis du vil lave det i Wordpress, skal du mere eller mindre opfinde det hele selv :-)
Du kan evt. købe Magento hostet, så du slipper for teknikken. Der er mange der tilbyder hosting.
/Frank
Måske du skulle kigge på webshoppen Magento Commerce i stedet. Den kan strippes ned, så der ikke vises priser/kurv. Og så er den beregnet til at lave sider med omtale og billeder af produktet, relaterede produkter, links osv.
Kommer lidt an på, hvor mange produkter du vil vise. Magento er et stort nyt system, som "kan alt". Hvis du vil lave det i Wordpress, skal du mere eller mindre opfinde det hele selv :-)
Du kan evt. købe Magento hostet, så du slipper for teknikken. Der er mange der tilbyder hosting.
Har du erfaring med Magento?
Jeg har prøvet at arbejde lidt med det, men kan ikke få det til at spille.
@Steffen - nej ikke ret meget, Magento er på min to-do-liste.
Men jeg synes, det ser smart ud. Desværre er nettet oversvømmet at sider, der forsøger at tjene penge på andres uvidenhed om Magento. Derfor foreslår jeg hosting, så man har et sted at klage, hvis teknikken ikke spiller, og så man kan koncentrere sig om at få noget indhold på siden.
Efterhånden bugner nettet af templates, de fleste dog mod betaling. Men hvis teknik og template bare virker, er pengene måske givet godt ud i en fanzy shop.
/Frank
Hejsa
Jeg er helt grøn herinde og er via mit eshopplugin rendt ind i et problem.
JEG HAR SELV FÅET LØST DETTE PROBLEM, MEN MANGE TAK FOR ET GODT FORUM, OG LUR MIG OM JEG IKKE VENDER TILBAGE MED NYE SPØRGSMÅL.
På forhånd tak
Torben
Du skal være logget ind for at skrive.