Jeg har Woo Commerce Booking Plugin installeret.
Jeg har et problem under wiew Booking Når jeg trykker på Wiew order kommer der kun hvid blank side Hvad er der galt
Ligeledes kan mine klienter ikke når de køber et produkt ikke gør den færdig Her menes der at de når så langt at de har trykket godkend ordre eller hvad der nu står - så bliver der ved med at være som om den venter på at gøre ordren færdig.
Jeg kan se den i booking men hverken jeg eller klienten modtager mail. Hvis en ny klient køber og skal oprette sig sker nøjagtigt det samme
Nogen som kan forklare mig hvad fejlen er
Woo Commerce Booking Plugin
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Hej Atina
Slå wordpress debug log til i wp-config.php
define('WP_DEBUG_LOG', true);
Du kan læse meget mere her : http://codex.wordpress.org/Debugging_in_WordPress
På den måde kan du kigge i loggen og se hvor fejlen er.
Skrevet 8 years siden # -
Kender intet til Woo, men kan det ikke være noget jQuery/Ajax? Måske en ide også at teste for det. Kræver intet http://codex.wordpress.org/Using_Your_Browser_to_Diagnose_JavaScript_Errors Du kan springe pt. 2 over, i første omgang. Sker ofte at skod plugins indlæser scripts forkert og så konflikter de med andre. Kan være svært at hitte ud af hvis man ikke checker. Og selv da skal fejl ofte oversættes til normalt sprog.
Også derfor udelukkelsesmetoden kunne være næsten skridt. Deaktiver plugins, et for et. Er temaet mere end bare præsentation så skift også til standard tema. Check "View Order" for hver aktion. Hvis det pludseligt virker ved du hvem synderen er. Du kan også deaktivere alt med det samme og gå den anden vej. Hvis det slet ikke virker er der vist ingen grund til at teste samtlige plugins.
Bør også besøge Woo support - især hvis det er noget du har betalt for. De må have en standard procedure for "troubleshooting"? I deres FAQ afd. måske? Vil være det samme som du hører nu.
Mens du roder bør du lukke siden ned for besøgende.
Skrevet 8 years siden # -
1000 tak for jeres svar
Det var alligevel for mig for stor mundfuld så har overladt det til anden side.
LIge hvad jeg kan se så er det et plugins som er skyld i detSkrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.