Hejsa folkens!
Jeg sidder og tester woocommerce da jeg regner med at lave en webshop. Jeg er dog stødt på et par problemer og kunne godt tænke mig en hjælpende hånd. Jeg tester siden på domænet myshop.cubecomics.com. Problemerne er føglende:
1) Under kontakt siden står der "E-mail has not been setup properly. Please add your contact e-mail!" og jeg ved ikke hvordan jeg ordner dette.
2) Jeg kunne godt tænke mig at lave headeren mindre, men kan simpelthen ikke finde
koden.
3) På forsiden er der 3 produkt pakker. Man kan lave blog posts på forsiden og har bare brugt det til at indsætte de 3 hoved produkter. Problemet er velkommen overskriften, jeg ved ikke hvordan jeg fjerner linket.
4) Under velkommen blog indlæget som jeg nævnet før er der for meget plads over og under de 3 produkt pakker. Hvordan mindsker jeg pladsen?
5) Under "min konto" kan man nederst i venstre side finde "Glemt adgangskode?" jeg kan simpelthen ikke huske hvordan jeg får det til at stå på samme linje.
Bonus spørgsmål:
Jeg har en hjemmeside som hedder fodboldgal.dk og under hver post overskrift står der ingen kommentar. Problemet er at når man hover over teksten "ingen kommentar" så kommer der bare en blå firkant, det kunne jeg godt tænke mig at fjerne.
Derudover så havde jeg ændret headeren så den var langt mindre, men den er blevet stor igen, og kan ikke finde stedet hvor den bliver gjort mindre.
Jeg ved godt det er mange spørgsmål, men de er hobet op på det seneste, og nu vil jeg have gjort noget ved det. Hvis du bare har svaret på et af spørgsmålene, så vil jeg være dybt taknemmelig!
/DKiversen