Hej
Har en side med dansk Wordpress, et engelsk theme, (Renden Pro) men når jeg installerer woocommerce bliver det installeret på engelsk, den prøver ikke at installerer dansk. Har også installeret det med et dansk tema men det bliver stadig installeret på engelsk. Har også prøvet. Nogle skriver at i Status/Tools kan man finde en knap til at Force language... men den kan jeg ikke se.
Har også købt poedit og prøvet at oversætte woocmmerce.pot og uploadet .po og .mo men det hjælper heller ikke...
Jeg leder efter et godt råd eller et sted man kan købe hjælp på timebasis...
/Peter
woocommerce på dansk igen igen
(13 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Har du siddet og oversat Woo med de næsten 4.000 strenge? Eller har du brugt en færdig oversættelse på dansk, som man jo kan finde links til her i dette forum?
Hvad har du helt specifikt kaldt dine .mo og .po filer og hvilken mappe har du uploadet dem til ?
Ejer https://web48.dkSkrevet 6 years siden # -
Det gik jo og med poedit som jo foreslår selv så der var begrænset hvor mange rettelser der skulle til, men det tog noget tid...
Efterfølgende har jeg også oversat temaet, der var kun 1300, men det gik så også lidt hurtigere, jeg rettede ikke alle strenge til det korrekte...Jeg har uploadet dem her public_html/wp-content/languages
Jeg har også uploadet woocommerce da filer her her public_html/wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages
Og tema filer her public_html/wp-content/themes/Renden_Pro/languagesSå har jeg tilføjet
define ('WPLANG', 'da_DK');
define( 'WP_LANG_DIR', dirname(__FILE__) . 'wordpress/languages' );
i wp-config.phpSkrevet 6 years siden # -
Tænker det kommer fra temaet, synes jeg har ændret det til dansk, men er deer et sted jeg skal skrive at det skal bruge de danske mo og po filer?
Skrevet 6 years siden # -
fejl
[url=http://okofro.dk][/url]siden jeg roder med
Kan du fortælle mig, hvad du har kaldt dine .mo og .po filer ? Præcise navne..
i wp-content/language hae jeg en
admin-da_DK.mo og po
da_DK.mo og po
woocommerce-da_DK.mo og po
woocommerce-da_DK.po og moI themes/rendenpro/... har jeg
da.mo og da.po og renden.poti woocommerce l18n har jeg
da.po og mo
woocommerce-da_DK.mo og po
og woocommerce.potville gerne uploade billeder af det men kan ikke se man kan uploade hertil...
Tema:
da_DK.mo (det er ikke det du skriver)
da_DK.poWoo - prøv at ligge dem i mappen:
public_html/tema/wp-content/plugin/language
woocommerce-da_DK.mo
woocommerce-da_DK.po
woocommerce-admin-da_DK.mo
woocommerce-admin-da_DK.poHvis du ikke har gjort det...
Har omdøbt de 2 i temaet.
Jeg kan ikke finde det bibliotek du refererer til mht. woocommerce
Men skal jeg ikke sætte temaet til at bruge da_DK filerne ?
De hedder som standard kun da fordi de er lavet i poedit...Skrevet 6 years siden # -
OK, det er der den ligger på de fleste af mine shops.
Du havde allerede brugt: public_html/wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languagesHar du set efter om de filer der har de helt korrekte navne ?
Hvis du har de korrekte navne i disse mapper, så kan jeg ikke se andet, end at det skal virke. Og hvis du under WP indstillinger har DANSK valgt som dit sprog.
Og hvis der ikke er fejl i fil navne et forkert punkttum, bindestreg, sjak kun en lille fejl til.
Tusind tak for hjælpen. Jeg kunne se at filerne der lå der ikke var særlig store, så uploadede nye po og mo filer i mappen du skrev her sidst og så virkede det :)
Stærkt gået..:-) Tillykke med det lykkedes til sidst.
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.