Hej, nogen planer for hvornår næste Wordcamp skal finde sted?
Wordcamp
(6 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Prøver lige igen :) Kunne det ikke være interessant at mødes om WP? Eller er det mon det forkerte sted at spørge?
Har brugt WP i relativ lang tid men er ny på WP.dk. Lader til at man havde noget i 2011 - http://2011.denmark.wordcamp.org/ - med relativ stor tilslutning. Kunne godt hjælpe lidt til hvis det skulle være.Skrevet 13 years siden # -
Det var ihvertfald rigtig godt sidst. Men jeg kunne forestille mig at der var noget arbejde i det.
Skrevet 13 years siden # -
Jeg skriver et indlæg om det en af dagene.
Forår 2013 er vist det mest realistiske.
Mark -> tak fordi du igen (håber jeg da) vil påtage dig at være den afgørende faktor for at få WordCamp op at stå igen.
Du skal dog have mere hjælp til det - flere indlægsholdere skal på banen (der skal være mere substans i indlæggene denne gang) osv.
Jeg vil derfor godt melde mig. Jeg bor i Vestjylland, så det er ikke særligt praktisk hvis jeg skal deltage omkring selve lokalerne/opsætning etc. Måske kan jeg stå for info/tilmeldingssiden, kradse penge ind osv.
Men jeg afventer dit indlæg først - det kunne jo være at du har nogle helt andre tanker osv.
Alletiders Mark, ser frem til det men kan også give en hjælpende hånd som sagt. Gerne feb marts hvor det alligevel er gråt i dk.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question