Så kan du opdatere til version 3.3 på dansk:
http://wp-danmark.dk/blog/2012/01/07/wordpress-3-3-1-er-klar/
Husk at tage backup og deaktivere plugins inden du går i gang.
Så kan du opdatere til version 3.3 på dansk:
http://wp-danmark.dk/blog/2012/01/07/wordpress-3-3-1-er-klar/
Husk at tage backup og deaktivere plugins inden du går i gang.
Og der skal nok lige rettes en tak til Snedled for at have oversat hele skidtet ud fra hvad jeg lige så :-)
Den danske version bliver stadig ikke pushet ud via autoopdateringen i admin interfacet?
Stadig ikke?
Jeg har både lavet en testinstallation og ventet på push og derefter opdateret, inden jeg annoncerer den danske udgivelse.
Så vidt jeg kan se virker det.
Virkede fint her.
Til gengæld virker det i dag som om ham der smider kul på serverlokomotivet ikke er mødt
Jeg har også fået pushet den danske version.
hei :)
hvordan installerer man lige Wordpress
efter man har hentet det ?
når jeg ikke kan sætte installation i gang, da min pc ikke kan læse den fil type..
knuzz melanie :)
hei :)
hvad skrive man, når man har one.com
når den siger det her, Fejl i forbindelsen til databasen
knuzz mig:)
@miss-melanie
Opret et nyt emne med dine egne ? i stedet for at skrive i en tråd der omhandler noget andet.
Det bliver meget let en smule forvirrende.
knuzz dig selv :)
Jeg spekulerer på, om I kan forklare lidt om, hvordan automatisk "push" af opdateringer (specielt dansk version) fungerer. Jeg undrer mig lidt over, at jeg i nogle installationer får mulighed for automatisk opdatering til dansk 3.3.1, men på andre kun 3.3.1-en_US. Helt konkret har jeg et site ved Wannafind, hvor jeg netop får nedenstående melding og ikke kan opdatere automatisk til 3.3.1-da_DK:
"Du er ved at installere WordPress 3.3.1 på engelsk (US). Der er en risiko for at denne opdatering vil fjerne den danske oversættelse. Du vil måske foretrække at vente på, at den danske version bliver udgivet.".
Sitet kører på 3.1, og jeg vil derfor høre, om disse auto-pushede (danske) opdateringer bl.a. afhænger af, hvilken version man kommer fra, eller er det uden betydning?
Jeg håber, det giver mening. Grundlæggende er det noget rarere at arbejde med automatisk opdateringer end manuelle.
På forhånd mange tak - og keep up the good work!!
Jeg går ud fra, at den danske version bliver tilbudt på installationer, hvor der står da_DK. i wp-config.php
I den pågældende installation anvendes da_DK:
define ('WPLANG', 'da_DK');
Der køres sprogstyring via qTranslate, men umiddelbart synes jeg ikke, det burde påvirke ovenstående?
ups, fejlindlæg :-(
Som opfølgning på ovenstående problem vedr. manglende automatisk opdatering på dansk, kan jeg nævne, at det netop var qTranslate, der var årsagen til problemet. Når qTranslate deaktiveres, får man adgang til den danske opdatering. Jeg kender desværre ikke den tekniske forklaring, men hermed et tippet givet videre...
Det er nok derfor at det er en god ide at deaktivere plugins før opdatering ;-)
@tdjacobsen
"Når qTranslate deaktiveres, får man adgang til den danske opdatering."
jeg er ret ny med WP, så hvor får man adgang til den danske opdatering, hvis man deaktiverer qtranslate?,
og betyder det at UI menuer er på dansk, eller betyder det også at man kan lave posts på dansk + andre sprog?
min side har før virket med svensk og engelsk ( jeg brugte svensk i stedet for dansk, da jeg ikke kunne få det til at virke med at tilføje Dansk i qtranslate, men efter at jeg opdaterede til 3.3.1, kan man ikke længere vælge sprog fra UI
@welcro
Start en ny tråd med dit spørgsmål
@John
behøves ikke, efter at have kæmpet med qtranslate i timer, gav jeg op og gik over til Transposh i stedet, det var vist en god beslutning, bortset fra at jeg må igennem oversættelsen af alle blogindlæg...
Du skal være logget ind for at skrive.