Heeeeello.
Jeg har prøvet lidt forskellige plugins nu. Både gratis og betalende. Nu vil jeg gerne finde en rigtig løsning :-)
Først og fremmest. Så er mine krav følgende:
1) Kunder skal booke en tid, og det er en fasttid. En hel dag der bliver booket
2) Overbook tilladt. Altså det gør ikke noget at der er 100 bookninger kl 13.00
3) Google Calender sync når kunderne booker en tid. Administration kun.
4) Skal virke 365 dage om året, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
5) Når man booker, skal det være via. en simpel kalender på en booking side. Man må gerne se sin egen booking, hvis muligt, men ellers skal der IKKE vises de tidligere bookinger offentligt. Det er kun administrationen der kan se det via Google Calendar
Desuden skal der være en "selvstændig" kalender ved siden af. Ikke en der arbejder sammen med booking systemet.
Men administrationen skal ha´ mulighed for at lægge ting op på kalenderen via f.eks. hjemmesiden, eller google calendar, også kommer det frem som en kalender funktion på hjemmesiden. Troede faktisk det var standard i WordPress, men det er kun de sidste indlæg den viser.
Håber folk forstår.
Har prøvet lidt af hvert:
Appointments plus - Hvor mine krav IKKE kan opfyldes uden at jeg betaler penge til en udvikler, for et allerede betalende plugin. http://premium.wpmudev.org/wpmu-jobs/project/appointments-overbook-7-days-a-week-remove-listed-bookings-from-the-calendar-thats-showed-on-website/
Appointlet - Her står der så fint så fint at det er på dansk. Det mener supporten faktisk også at det er. Meeeeen jeg kan ikke fjerne AM/PM. De sagde fra supporten at det var meningen, fordi det brugte man altså i Danmark. Jeg tror det er et Amerikansk firma. Hvorom alting er, har jeg skrevet frem og tilbage til dem, og kontakt personen siger at de nok skal få det rettet, men nu er der gået 1 måned.
Booking Calendar & Appointment Scheduler - Det kunne jeg simpelthen ikke få til at makke ret. Booking funktionen kan jeg ikke få frem. Det kan være det er noget jeg gør forkert.
Det vil glæde mig hvis der var nogle der havde en form for ekspertise her. For jeg er godt nok på bar bund, og jeg overvejer desværre om at jeg skal til og betale penge, for en han kan lave det. Det er den sidste udvej.
De bedste hilsner
Michael Bay Sørensen