Hejsa
Jeg har idag et webhotel "Bronze" ved unoeuro, men oplever ofte mine sider er langsomme
Nogen der har erfaring med Siteground - de får rigtigt meget ros - men vil lige høre herinde først?
Hejsa
Jeg har idag et webhotel "Bronze" ved unoeuro, men oplever ofte mine sider er langsomme
Nogen der har erfaring med Siteground - de får rigtigt meget ros - men vil lige høre herinde først?
mgroen,
Om Siteground er en god løsning i dit tilfælde, afhænger af dine behov og krav.
Med det sagt er de en meget fin mulighed for de fleste, især dem, som ikke har kæmpe behov mht. trafik, performance, uptime, osv.
Siteground oplever dog stor vækst efterhånden som de bliver et meget populært alternativ til den vaklende Bluehost, og samtidigt har et attraktivt affiliate program. Det begynder småt at få betydning for kvaliteten af deres kundeservice hen af vejen, hvis ikke de kan følge med væksten.
Ellers mener jeg ikke du har noget at være bekymret over hvis du vælger Siteground.
To alternativer jeg personligt kan anbefale, er WPMU-Hosting.com og Lucas Rolff over ved Hosting4Real.net.
Jeg har tidlige brugt Gigahost i 4 år med tunge Wordpress hjemmesider Ganske tilfreds
Har brugt One.com i et år til egne wordPress hjemmesider og til foreningen. Ikke særlig tilfreds selvom det rer Profesniol Plus
Nu til mine egen hjemmesider har jeg skiftet til "Bronze" ved unoeuro Ganske tilfreds med hastighed, men det er også kun ren HTML
Jeg har idag unoeuro bronze, og jeg leget en del med wordpress, og tester en del sider. Jeg syntes bare ofte de halter i hastigheden når jeg arbejder.
Jeg har haft one.com, men var aldrig tilfreds :-/
Siteground læste jeg en del godt om, rundt på nettet - og kan se at i deres billigste løsning er der fri sql databaser - hvor man kun får max 4 ved tilkøb ved unoeuro - også ofte nok, men vil helst ikke køre med mere end 1 side - max 2 i en database :-D
Du skal være logget ind for at skrive.