Jeg har fået en lille opgave med en make-over af damefrokosten.com - samtidig vil de gerne have mail-adresser baseret på domænet.
Jeg har ikke haft noget at gøre med køb af domæne eller den eksisterende side, men har fået koderne til unoeuro, hvor der (så vidt jeg ved eller troede) hostes.
Det plejer jo at være ret simpelt at oprette mail-adresser og tænker at det kunne jeg da nemt lige gøre - det virker bare ikke! Derfor skriver jeg til Unoeuro, som svare at det er fordi domænet ligger på wordpress' navneserver (se nedenfor).
Hvor er det? Og hvordan får jeg fat i dem???
Ved godt at det nok er lidt uden for forums emne, men ved ikke lige hvor jeg ellers skal søge hjælp...
Videresendelse af e-mail
Oprettet af Linda Kristiansen Status Åben
Ang. produkt damefrokosten.com Dato 14. jul. 2011 13:13:22Kære UnoEuro
Jeg har oprettet forskellige e-mailadresser og sat dem til at videresende til andre adresser - men intet sker :-(F.eks. har jeg oprettet
linda@damefrokosten.com som skal videresende til x@lindakristiansen.dk
Men når jeg tester sker der intet.Hjælp - please :-)
Kommentarer
Linda Kristiansen
14. jul. 2011 13:29:24Hej Linda,
Jeg kan se dit domæne ligger på Wordpress' navneservere, og mailen peger derfor slet ikke til vores system. For at kunne bruge mail hos UnoEuro, skal du opsætte følgende hos Wordpress i en evt. DNS-administration eller igennem deres support:
damefrokosten.com MX 10 mail6.unoeuro.com
mail.damefrokosten.com CNAME mail6.unoeuro.com
Grundlæggende mener hun at den største begrænsning i WordPress er vores fantas