Undskyld - efter at jeg er blevet administrator har jeg fået for mange knapper at trykke på, så jeg kom til at slette mit eget indlæg. (jeg skulle egentlig bare rette en trykfejl). Jeg gentager derfor lige mit indlæg igen efter hukommelsen:
Det er en flot hjemmeside. Jeg kan godt lide den måde Headeren med video fylder hele skærmen på forsiden, men samtidig er det let og indlysende at komme videre.
Skal jeg kritisere lidt, så er det omkring menu-linien som på forsiden hedder:
"Kurser . Om os . Kontakt . Log ind"
og på de andre sider hedder "Kurser . Om os . Kontakt . Log ind . Kurv (1)"
Klikker jeg på "log ind" kommer jeg til en side der hedder "Min konto", jeg synes der skal stå "Min Konto" i menu-linien. (Måske ville jeg have kaldt det "min side")
(Tidligere havde jeg problemer med at min Kurv blev vist i menu-linien selv om jeg tømte den, men det er løst nu.)
Når jeg klikker på "Kurser" er der en linie med: " Strik Hækle Male Foto Tegne Sy " skrevet med mindre typer, men det der fanger mit øje er "Hæklekursus for begyndere"
Jeg synes denne oversigt viser alt for megen information om de enkelte kurser. jeg synes en listning af kurserne med navn, lille billede, inkluderet liste, pris og "læs mere" knap.
Trykker jeg på "Læs mere" kommer jeg til en side med samme information i toppen men væsentligt uddybet med mange flere informationer, kursusplan, og ofte stillede spørgsmål. Den side er rigtig flot bygget op. Her er adgang til alle informationer uden at jeg skal bladre frem og tilbage.
Tillykke med det fine resultat, håber den også tiltaler dine mulige kunder.