Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. Bakery Builder...
Baggrund:
Jeg har i et stykke tid haft Bakery (en lånt version) på min hjemmeside. Det er jo et rigtigt fint redskab. Jeg har derfor fået lyst til at købe det selv, også for at kunne nyde godt af alle funktionerne, samt 'turde' opdatere mit Wordpress, hvilket jeg ikke har turdet i et stykke tid. Min side er også noget langsom og har fået at vide, at det KUNNE skyldes at jeg ikke har den købte version af Bakery, samt at WP ikke har været ordentligt opdateret længe... Så det er tid at købe Bakery nu.
Spørgsmål:
Hvordan gør jeg helt praktisk? Hvordan henter jeg det købte og 'afinstallerer' det eksisterende? Kan det gøres UDEN at 'afinstallere' men blot 'opgradere' på en måde... Det jeg self frygter er, at noget går tabt i processen... indhold, database osv... Tilgiv mig, hvis dette er et 'dumt' spørgsmål, eller jeg har valgt forkert 'kategori'. Jeg er ikke SÅ velbevandret i disse tekniske sager her:)
mvh. Thomas
WP Bakery PageBuilder køb
(8 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Du skriver "lånt".. Hvordan lånt ?
Skrevet 7 years siden # -
Som i at jeg har haft gratis adgang til begrænset funktion
OK. Er der under plugin settings ikke et sted du kan opgradere til en købe/pro version ?.
Undskyld sen tilbagemelding:
Der står således inde i plugins...'WPBakery Page Builder
...
Version 5.5.2 | Af Michael M - WPBakery.com | Vis detaljer
Der er en ny version af WPBakery Page Builder til rådighed. Vis detaljer for version 6.0.3. Automatisk opdatering er ikke muligt for dette plugin. To receive automatic updates license activation is required. Please visit settings to activate your WPBakery Page Builder. Got WPBakery Page Builder in theme?'Ved bare ikke helt hvad der sker, hvis jeg gør det...
Det er jo det med om der så går noget tabt af indholdet undervejs...
Min tanke var jo at købe det helt separat inde på deres hjemmeside og så simpelthen installere derfra... men frygter det samme her... at noget vil gå tabt undervejs...
https://wpbakery.com/Skrevet 7 years siden # -
Jeg tror bestemt ikke noget går tabt ved opgradering/opdatering.
Men for at være sikker, så tag en backup inden - så kan du altid indlæse igen.
Jeg ville bytte til elementor
Har bygget mine tre låsesmed hjemmesider i Elementor pro. Låsesmed, Låsesmed Amager og Låsesmed Nørrebro
Skrevet 5 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question