Har købt en plugin der hedder WP-mailinglist som kan sende nyhedsbreve ud til subscribers, men det har problemer med æ, ø og å. Firmaet siger at den bruger WP's egne indstillinger og her står den på UTF-8
Hvad kan man gøre?
Tak :-)
Har købt en plugin der hedder WP-mailinglist som kan sende nyhedsbreve ud til subscribers, men det har problemer med æ, ø og å. Firmaet siger at den bruger WP's egne indstillinger og her står den på UTF-8
Hvad kan man gøre?
Tak :-)
Løser det problemet, hvis du benytter karakterkoderne for æ,ø og å?
Hej Nicolai
Nope det gjorde det ikke, men firmaet har på imponerende vis løst problemet. Det var en mindre bug der gjorde at selvom der var valgt formatet UTF-8 i WP, så sendte den alligevel i et andet format. Nu kører det. Faktisk burde de belønne mig...
Det drejer sig om en fin lille plugin til at sende nyhedsbreve til registrerede brugere.
http://www.tribulant.com/products/products-wordpress-plugins/wordpress-mailing-list-plugin/
Ved du tilfældigvis på hvilke områder, det adskiller sig fra det gratis "Email Users"? Jeg står og skal bruge et sådant plugin igen og vil overveje betalingsløsningen, hvis den er markant bedre.
Hej Admin
Jeg vil sige at WP-mailinglist er lidt mere avanceret. Bla. kan den sende html og det er et rigtigt nyhedsbrev som besøgende kan til- og framelde sig. Når man er logget ind som brugere klikker man bare på tilmeld så tilknyttes man automatisk listen. WP-M kræver widgetsplugin og koster 86 kroner.
E-mail Users giver mulighed for at sende til de forskellige grupper af brugere, abbonent, forfatter etc. eller alle.
Du kan jo prøve at installere E-mail Users og se om det dækker dine behov. De kan også ligge side om side.
Email Users kender jeg godt (har blandt andet oversat det), men jeg skulle bare lige høre, hvor meget ekstra man for den lille klatskilling :)
Tak for svaret!
Du skal være logget ind for at skrive.