Jeg er helt helt ny med WP. Har før lavet hjemmeside med one.com og deres faste designs. Så jeg er grundigt forvirret nu da jeg troede det var lige så nemt med WP.
Jeg skal bare have lavet en helt simpel hjemmeside ( ikke en blog) hvor jeg skal vise nogle malerier og skulpturer og skrive lidt om dem. pænt og overskueligt design.
Jeg troede at når jeg valgt et design - eks "noah lite" at jeg så bare skulle udfylde en række felter med billeder og tekst.
Men - sådan er det så ikke...
Jeg forstår kort sagt ikke en bønne af hvad det går ud på og hvordan jeg får siden til at se ud som jeg gerne vil. Overvejer stærkt at afmelde det hele. Men giver det en chance nu.
Er der et sted hvor man kan læse om selve det at designe udseende ? Jeg har søgt men ikke fundet noget brugbart.
Det er en meget basic side jeg ønsker. intet smart. men klart og tydeligt. vildeste ønske er at få to lige store kolonner med henholdsvis billeder og skulpturer hvor man kan klikke på det enkelte objekt og se mere i en ny fane/side. Og evt nogle knapper til mere info oppe øverst.
not a support question