Hej ...
Jeg er ved at installer WP hos Surftown men har problemer, synes jeg har gjort som jeg plejer men det vil ikke. Jeg har også WP hostet hos Web10 og det var meget nemt at installere, er der noget jeg skal gøre specielt hos Surftown ?
Hej ...
Jeg er ved at installer WP hos Surftown men har problemer, synes jeg har gjort som jeg plejer men det vil ikke. Jeg har også WP hostet hos Web10 og det var meget nemt at installere, er der noget jeg skal gøre specielt hos Surftown ?
hej
du skal blot ind i 1-click toolbar og så tilføje det der:d
det har jeg lige gjordt:P
Tak det virker smart, har lige gjort det og kan stadig ikke få det til at virke!
Kigger på det og ser hvor fejlen er ;-)
Et 'dumt' spørgsmål: Har du valgt deres Linux webhotel eller deres Windows webhotel? Som jeg kan gennemskue det, får du kun WP til at køre på Linux webhotelet.
Og så en detalje. Hvis du installere WP i hånden, så husk at i wp-config, skal du ikke benytte localhost, men en reference til surftowns base. Den kan du finde på en af dine administrationssider, kan ikke lige huske hvor.
Har fået det til at virke. Jeg ved faktisk ikke om jeg har Linux eller Windows da jeg har "overtaget" driften af siden fra min grundejerforening og så valgte jeg at lave den i WP ;-)
Du skal være logget ind for at skrive.